Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

paneel voor je eigen radio.

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi,

Eindelijk vond ik wat voor de rio om mijn eigen sony radio in te bouwen ha helaas kom niet verder dan de bijgeleverde foto.

Weet iemand waar ik een paneel kan bestellen zodat je je eigen radio weer kan inbouwen?

Gr Eddomania

post-8029-0-47723200-1416078307_thumb.jpg

Geplaatst

Mag ik hier op inhaken? Ik ben al heel lang op zoek naar een klokje voor in het dashboard. Nu zie ik er daar één zitten! Iemand enig idee waar die te bestellen is?????

Geplaatst

Als je googled op Kia rio single din kom je verschillende tegen, alleen niet zo mooi als de foto in je eigen post! Die sluit mooi aaneengeloten aan. De meeste liggen dieper met een 1 din adapter in een 2 din panel. 

@Ri026 klokje is inderdaad een mooie oplossing! Nog niet tegenkomen helaas....

Geplaatst

Mag ik hier op inhaken? Ik ben al heel lang op zoek naar een klokje voor in het dashboard. Nu zie ik er daar één zitten! Iemand enig idee waar die te bestellen is?????

klokje zoek ik ook al heel erg lang maar niet gevonden nog

maar ik heb iemand gevonden die volgende week zijn radio gaat vervangen en dan gaat ie het onderdeel nummer door geven (althans ik hoop dat hij dat doet)

dus der word aangewerkt  :-)  :-)

• Like 1
Geplaatst

Hoi,

Eindelijk vond ik wat voor de rio om mijn eigen sony radio in te bouwen ha helaas kom niet verder dan de bijgeleverde foto.

Weet iemand waar ik een paneel kan bestellen zodat je je eigen radio weer kan inbouwen?

Gr Eddomania

sorry maar ik vind persoonlijk de standaard radio van kia toch een stuk mooier

lijkt mij juist uit de tijd zulke radio's inbouwen maar goed ieder zn eigen smaak natuurlijk :wink:

Geplaatst

nou voor de liefhebbers van het klokje 

hier bij een foto van de achterkant met de onderdeel nummers 

ik heb nog niemand gevonden die hem verkoopt dus als iemand een leverancier heeft gevonden gaarne even delen dan  :-)  :-)

10428069_410279335795600_687402800939074

Geplaatst

Amai, als jij ze al niet kunt vinden gaat het heel lastig worden. Balletje bij Kia Nederland neerleggen een optie?

Geplaatst

Nee, ik niet. Maar ik begrijp dat jij het wel hebt gedaan en aan eddomania kunt vertellen of het klokje op die site te bestellen is.......

Geplaatst

Zojuist bij de dealer geweest, is gewoon te bestellen ! Wel even het typenummer meenemen .. .. .. .. En dat alles voor het luttele bedrag van, jawel, €153,- excl.

• Like 1
Geplaatst

ik heb er 1 besteld maar heb  er weinig vertrouwen in er stond op een bepaald moment bezorgen door  heel ukraine

heb niks betaald volgens mij heb ik aangevinkt betalen bij afleveren

ik hou jullie op de hoogte

• 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...