Gerrit51 Geplaatst 16 November, 2014 Geplaatst 16 November, 2014 Hallo, Weet iemand een goede kwaliteit chroomstrip voor mijn Venga achterklep. Op dit moment heb ik een strip van het merk Autostyle erop zitten. Helaas is al het chroom al na ongeveer 1.5 jaar eraf, dus de kwaliteit is ver te zoeken. Quote
bigwade Geplaatst 16 November, 2014 Geplaatst 16 November, 2014 Heeft de dealer niks ? Heb je iig garantie ! Quote
Gerrit51 Geplaatst 16 November, 2014 Topic Starter Geplaatst 16 November, 2014 Hallo, Weet iemand een goede kwaliteit chroomstrip voor mijn Venga achterklep. Op dit moment heb ik een strip van het merk Autostyle erop zitten. Helaas is al het chroom al na ongeveer 1.5 jaar eraf, dus de kwaliteit is ver te zoeken. bedankt voor de reactie,ik ben bij de dealer geweest die heeft de originele van kia en kost ongev 160 euries,dat vind ik te duur voor een stripje, ik ga nog wel naar de zaak waar ik het heeft gekocht maar dan verval ik toch weer in die flut kwaliteit. Quote
Jeroensw Geplaatst 16 November, 2014 Geplaatst 16 November, 2014 Vaak is goedkoop toch een dure koop met dit soort dingen. een chrome strip koop je neem ik aan om je auto mooier te maken als het chroom er dan afgaat heb je het tegenovergestelde. ik geef toe 160 euro voor zo,n strip is erg veel geld maar je hebt wel iets wat mooi blijft. Quote
johnmarlou Geplaatst 29 November, 2014 Geplaatst 29 November, 2014 hallo deze chroom strips heb ik via een dealer in belgie laten plaatsen voor 255 euro incl. montage en met garantie de raam chroomstrips zijn 8 delig en zijn bij een ned dealer niet te krijgen de strips zijn sterk en van zeer goede kwaliteit zie de foto's hier beneden eenmaal klikken op foto dan word hij groter ,kijk maar eens op kia.be succes ge john Quote
Gerrit51 Geplaatst 4 December, 2014 Topic Starter Geplaatst 4 December, 2014 hallo deze chroom strips heb ik via een dealer in belgie laten plaatsen voor 255 euro incl. montage en met garantie de raam chroomstrips zijn 8 delig en zijn bij een ned dealer niet te krijgen de strips zijn sterk en van zeer goede kwaliteit zie de foto's hier beneden eenmaal klikken op foto dan word hij groter ,kijk maar eens op kia.be succes ge john P1010049.JPG P1010050.jpg hallo john, sorry voor de late reactie maar ik kijk niet zo vaak op het forum ik heb nl alle chroomdelen orgineel op de venga zitten oa mistlampranden spiegelkappen deurstrips bij de ruiten kofferbakstrips strip onderaan de dorpels maar de onderste kofferbstr als eerste erop gedaan en die was van autostyle maar daar gaat het chroom vanaf. bij de dealer gevr maar kost ongev 175 euro en dat vind ik toch veel geld voor dat stripje maar inderdaat in belg 112 euro dus ik kijk daar maar eens ,bedankt voor de tip gr gerrit Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.