Barracuda Geplaatst 18 November, 2014 Geplaatst 18 November, 2014 Hallo allemaal! Over twee weken krijg ik mijn eerste Kia. Na jaren met een Volkswagen te hebben gereden. Van golf 2 naar golf 4 naar golf 5. Maar goed de golf 5 werd mij te duur (diesel) en ik kan de Kia Rio overnemen van mijn schoonvader.Dus ik ben heel benieuwd wat mij dit gaat brengen! Het gaat om een 1.2 uit 2012 met 29.xxx op teller. Maar goed foto's zeggen meer als woorden: Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 18 November, 2014 Geplaatst 18 November, 2014 Hallo Barracuda, Welkom hier! De Rio ziet er keurig uit, ik ben benieuwd hoe snel je aan hem bent gewend na al die Volkswagens. Quote
arjan gt Geplaatst 18 November, 2014 Geplaatst 18 November, 2014 Welkom op het forum. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Quote
Barracuda Geplaatst 19 November, 2014 Topic Starter Geplaatst 19 November, 2014 Haha jaaa ik ook!Voelt nog beetje als "vreemdgaan". Maar op deze manier mag het gelukkig nog Quote
Gerrie Picanto ta Geplaatst 19 November, 2014 Geplaatst 19 November, 2014 Hallo allemaal! Over twee weken krijg ik mijn eerste Kia. Na jaren met een Volkswagen te hebben gereden. Van golf 2 naar golf 4 naar golf 5. Maar goed de golf 5 werd mij te duur (diesel) en ik kan de Kia Rio overnemen van mijn schoonvader. Dus ik ben heel benieuwd wat mij dit gaat brengen! Het gaat om een 1.2 uit 2012 met 29.xxx op teller. Maar goed foto's zeggen meer als woorden: Welkom op deze site De Rio ziet er erg mooi uit, ook een leuke kleur. Gerrie R Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.