Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Tja, dat artikel heeft het ook over "een andere indeling van de koplampen", maar als ik de foto's bekijk zie ik enkel het verschil tussen reflectie- en projectielampen, net als nu.

En het is natuurlijk altijd de vraag of een uitvoering naar NL komt, kijk naar de Soul die hier nu alleen EV te koop is en de Picanto LPG die pas heel laat kwam...

Geplaatst

Tja, dat artikel heeft het ook over "een andere indeling van de koplampen", maar als ik de foto's bekijk zie ik enkel het verschil tussen reflectie- en projectielampen, net als nu.

En het is natuurlijk altijd de vraag of een uitvoering naar NL komt, kijk naar de Soul die hier nu alleen EV te koop is en de Picanto LPG die pas heel laat kwam...

Het ligt wat de importeur wil. Neem bv knipperlichten in de spiegels, alleen in de duurste pico te krijgen. Kijk op de belgische kia, 3 deurs 1.2 die knipperlichten......

Zelfs lichtmetaal zit er niet meer onder. Model met 1.2 in NL kost 16.000 euro.... Denk dat die TCI niet naar NL komen.

Geplaatst

Wit is echt heel erg mooi, maar het mooiste vind ik nog dat Privacy Glass af-fabriek   :tt1:  niks geen lelijke achteruit-verwarming lijnen die je door het folie goed ziet bij aftermarket privacy glass (folie) 

Het nadeel van de af-fabriek Privacy-Glass is dat het niet echt Privacy is. Ik heb bij mijn Soul met af-fabriek Privacy-Glass toentertijd gewoon nog een laag folie laten plakken.

Het aanbrengen van de folie is ook een vak apart. Kan me ook irriteren aan niet goed aangebrachte folie met witte randjes langs de randen en bij de verwarming

.

Geplaatst

Jammer dat je de kentekenplaten niet van de luxe kentekenplaten met opgedrukte letters heb genomen, die ik heb zojuist wel gedaan staat wel vet :)

Geplaatst

Ik vind die luxe kentekenplaten net altijd super onhandig bij het (met de hand uiteraard) wassen, al dat gepruts tussen die letters in, die wil ik juist liever niet op de auto :wink:

Geplaatst

Hierbij fotos van mijn nieuwe Picanto (net 200 KM)

Foto's zijn met een GoPro 4 genomen helaas met de verkeerde instelingen (groothoek lens stond aan)

vandaar een beetje vertekend beeld!

zoals ook op de foto's te zien een Witson met Igo 8 ingebouwd!

34j6sdf.jpg

153u0yp.jpg

33u4f8z.jpg

ighpg1.png

2zzreb9.jpg

24xo3fa.jpg

vxesnb.jpg

fwbaq.jpg

• 2 weken later...
Geplaatst

20150205_171612_zpszafnewis.jpgnieuwe nav aangeschaft met dank @rkoopman

ziet er netjes uit.

wat koste dat als ik vragen mag?

Geplaatst

Kijk ff op de site van dynavinonline.nl. .maar ik was 449,- kwijt..dat is een hoop geld maar als je bv poineer of een ander merk neemt ben je t dubbele kwijt en zit het niet zo mooi geïntegreerd. .en deze die ik nu hebt neemt alle functies zoals stuurbediening,telefoon, aux enz gemakkelijk over dus alles blijft netjes zoals t hoort. .

ziet er netjes uit.

wat koste dat als ik vragen mag?

Geplaatst

Kijk ff op de site van dynavinonline.nl. .maar ik was 449,- kwijt..dat is een hoop geld maar als je bv poineer of een ander merk neemt ben je t dubbele kwijt en zit het niet zo mooi geïntegreerd. .en deze die ik nu hebt neemt alle functies zoals stuurbediening,telefoon, aux enz gemakkelijk over dus alles blijft netjes zoals t hoort. .

dankje voor het antwoord, dat ie mooi afgewerkt er in komt is ook de reden dat ik er naar zit te kijken 

• 3 weken later...
Geplaatst

@Rkoopman.

Heb je bij de dealer nog iets meegekregen voor de bekleding ( onderhoud ) ?

Krijg zelf een witte versie.

Mvg Pedro.

Geplaatst

@Rkoopman.

Heb je bij de dealer nog iets meegekregen voor de bekleding ( onderhoud ) ?

Krijg zelf een witte versie.

Mvg Pedro.

Nee helemaal niet :)

• 3 weken later...
Geplaatst

Ik lees in dit draadje positieve reacties over de kleur wit. Kleur is een kwestie van smaak, dus daar hoor je mij niet over. Maar als ik op straat kijk zie ik dat bijna elke A-klasse auto wit is. Alleen daarom al wil ik geen wit, terwijl het geen verkeerde kleur is. Het lijkt wel een plaag. Heeft denk ik ook invloed op de inruilwaarde over een paar jaar. Of zie ik iets over het hoofd?

Geplaatst

Tja , wit is op dit moment geloof ik de populairste kleur in auto land , en inruilwaarde later = daar weten de verkopers altijd wel weer een smoes voor te vinden , is het de kleur niet dan heeft ie wel verkeerde velgen etc etc 

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...