Gast rick_picanto_84 Geplaatst 4 Januari, 2015 Geplaatst 4 Januari, 2015 Hoi Picanto leden trouwens de wensen allemaal, ik ben a.s. zaterdag een gelukkig iemand die de Picanto van me zus gaat overnemen, die is van 2007 met 53,000 km op de klok, maar in die Picanto zit geen toerenteller erin. maar alleen grote tankmeter en km teller klok!!!!!, maar ik zal graag willen weten van jullie die het misschien weet, is het mogelijk om een exemplaar te vervangen met toerenteller??? en zo ja kan die kan zo overgezet gemonteerd worden zonder dat km stand per ongeluk veranderd?? of moet de km stand ook helemaal her progammeerd worden??? ik wacht op jullie reactie alvast bedankt !!!!! Rick Quote
John Kanon Geplaatst 4 Januari, 2015 Geplaatst 4 Januari, 2015 Ik weet dat het niet het gevraagde antwoord is ,maar als er 1 ding in de Picanto zit wat ik niet gebruik,is het wel de toerenteller. In mijn geval het meest overbodige item. Als je het puur voor de show wilt doen,dan snap ik het nog een beetje,maar ik begon er niet aan. Quote
Smart Geplaatst 4 Januari, 2015 Geplaatst 4 Januari, 2015 Weer niet het goede antwoord John......maar je bent wel op toeren! Quote
John Kanon Geplaatst 5 Januari, 2015 Geplaatst 5 Januari, 2015 Klopt,maar ik wacht met Smart ,op het juiste antwoord. Quote
1500vulcano Geplaatst 7 Januari, 2015 Geplaatst 7 Januari, 2015 een toerenteller kan heel nuttig zijn bij het zuinig rijden ,bij de juiste toeren schakelen is zuinig rijden Quote
bigmac Geplaatst 7 Januari, 2015 Geplaatst 7 Januari, 2015 als het niet enkel om de looks van de cockpit te doen is, kun je ook nog een stekker op je OBD poort zetten en die uitlezen op je smartphone. Kun je nog veel meer laten zien, dan enkel je toerental. Quote
John Kanon Geplaatst 7 Januari, 2015 Geplaatst 7 Januari, 2015 een toerenteller kan heel nuttig zijn bij het zuinig rijden ,bij de juiste toeren schakelen is zuinig rijdenIk rij 1 op 19,korte ritjes,en dat zonder op de toerenteller te kijken,mijn BC geeft het wel aan,maar inmiddels weet ik ook zonder BC wel wanneer het gunstig is om te schakelen. Denk niet dat veel mensen steeds hun toerenteller in de gaten houden om te kijken wanneer ze moeten schakelen,net zo min als de BC (indien aanwezig). Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.