Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

km teller met toerenteller vervangen een Picanto LX 2007

Aanbevolen Berichten

Gast rick_picanto_84
Geplaatst

Hoi Picanto leden trouwens de wensen allemaal,

ik ben a.s. zaterdag een gelukkig iemand die de Picanto van me zus gaat overnemen, die is van 2007 met 53,000 km op de klok, maar in die Picanto zit geen toerenteller erin.

maar alleen grote tankmeter en km teller klok!!!!!, maar ik zal graag willen weten van jullie die het misschien weet, is het mogelijk om een exemplaar te vervangen met toerenteller??? en zo ja

kan die kan zo overgezet gemonteerd worden zonder dat km stand per ongeluk veranderd?? of moet de km stand ook helemaal her progammeerd worden???

ik wacht op jullie reactie

alvast bedankt !!!!!

Rick

Geplaatst

Ik weet dat het niet het gevraagde antwoord is :) ,maar als er 1 ding in de Picanto zit wat ik niet gebruik,is het wel de toerenteller.

In mijn geval het meest overbodige item.

Als je het puur voor de show wilt doen,dan snap ik het nog een beetje,maar ik begon er niet aan.

Geplaatst

Weer niet het goede antwoord John......maar je bent wel op toeren!

Geplaatst

als het niet enkel om de looks van de cockpit te doen is, kun je ook nog een stekker op je OBD poort zetten en die uitlezen op je smartphone. Kun je nog veel meer laten zien, dan enkel je toerental.vgate_03.jpg

Geplaatst

een toerenteller kan heel nuttig zijn bij het zuinig rijden ,bij de juiste toeren schakelen is zuinig rijden

Ik rij 1 op 19,korte ritjes,en dat zonder op de toerenteller te kijken,mijn BC geeft het wel aan,maar inmiddels weet ik ook zonder BC wel wanneer het gunstig is om te schakelen.

Denk niet dat veel mensen steeds hun toerenteller in de gaten houden om te kijken wanneer ze moeten schakelen,net zo min als de BC (indien aanwezig).

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...