Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

nou ik had me iPodtouch er aan hangen me met de oude aansluiting dat wel 

werkte naar behoren 

met de iPhone 5 en 6 wist hij geen raad met de lightning stekker 

Geplaatst

Ik ben, na veel rond bellen en vragen over opties en mogelijkheden met iPhone enzo uit eindelijk gegaan voor de Android 5.1 versie gegaan. Is de nieuwste versie en schijnt echt top te zijn. We gaan het zien. Moet wel een weekje wachten. Krijg er wel een achteruitrijd camera bij

Geplaatst

Ik ben, na veel rond bellen en vragen over opties en mogelijkheden met iPhone enzo uit eindelijk gegaan voor de Android 5.1 versie gegaan. Is de nieuwste versie en schijnt echt top te zijn. We gaan het zien. Moet wel een weekje wachten. Krijg er wel een achteruitrijd camera bij

Hoeveel ben je dan ongeveer kwijt? Ben nu namelijk ook aan het zoeken voor een navi icm achteruitrijd camera :D

Geplaatst

Hoi Xepos, voor dit systeem was ik €479 incl. Verz kwijt. Daarbij kreeg ik wel een achteruitrijd camera twv €50 euro gratis. Het is zeker niet het goedkoopste systeem, kan ook verder niks zeggen of het dat geld waard is. Maar daar komen we snel achter na het installeren, zodra ik hem heb.

Geplaatst

Bedankt voor het melden! Voor 480 euro kun je wel al een Kenwood halen en dat zeg maar toch wel een bekendere merk in de autowereld.

en zit daar dan ook alles op ??

• Like 1
Geplaatst

Daar komt dan in elk geval ook nog een duur inbouwframe/dachbord bij en als je stuurwielbediening hebt moet daar ook nog een los module bij deze dingen moet je niet vergeten met alleen even een andere radio ben je er nog niet zomaar

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...