Murcielaygo Geplaatst 11 Oktober, 2016 Geplaatst 11 Oktober, 2016 Dan had jij vast geen iPod. Dat werkte echt voor geen meter en als dat je belangrijkste audiobron is telt dat zwaar mee... Quote
xtra40 Geplaatst 11 Oktober, 2016 Geplaatst 11 Oktober, 2016 nou ik had me iPodtouch er aan hangen me met de oude aansluiting dat wel werkte naar behoren met de iPhone 5 en 6 wist hij geen raad met de lightning stekker Quote
BlackAssPica Geplaatst 11 Oktober, 2016 Geplaatst 11 Oktober, 2016 Ik ben, na veel rond bellen en vragen over opties en mogelijkheden met iPhone enzo uit eindelijk gegaan voor de Android 5.1 versie gegaan. Is de nieuwste versie en schijnt echt top te zijn. We gaan het zien. Moet wel een weekje wachten. Krijg er wel een achteruitrijd camera bij Quote
Xepos Geplaatst 14 Oktober, 2016 Geplaatst 14 Oktober, 2016 Ik ben, na veel rond bellen en vragen over opties en mogelijkheden met iPhone enzo uit eindelijk gegaan voor de Android 5.1 versie gegaan. Is de nieuwste versie en schijnt echt top te zijn. We gaan het zien. Moet wel een weekje wachten. Krijg er wel een achteruitrijd camera bij Hoeveel ben je dan ongeveer kwijt? Ben nu namelijk ook aan het zoeken voor een navi icm achteruitrijd camera Quote
BlackAssPica Geplaatst 14 Oktober, 2016 Geplaatst 14 Oktober, 2016 Hoi Xepos, voor dit systeem was ik €479 incl. Verz kwijt. Daarbij kreeg ik wel een achteruitrijd camera twv €50 euro gratis. Het is zeker niet het goedkoopste systeem, kan ook verder niks zeggen of het dat geld waard is. Maar daar komen we snel achter na het installeren, zodra ik hem heb. Quote
Xepos Geplaatst 16 Oktober, 2016 Geplaatst 16 Oktober, 2016 Bedankt voor het melden! Voor 480 euro kun je wel al een Kenwood halen en dat zeg maar toch wel een bekendere merk in de autowereld. Quote
theomonika Geplaatst 17 Oktober, 2016 Geplaatst 17 Oktober, 2016 Bedankt voor het melden! Voor 480 euro kun je wel al een Kenwood halen en dat zeg maar toch wel een bekendere merk in de autowereld. en zit daar dan ook alles op ?? 1 Quote
xtra40 Geplaatst 17 Oktober, 2016 Geplaatst 17 Oktober, 2016 Daar komt dan in elk geval ook nog een duur inbouwframe/dachbord bij en als je stuurwielbediening hebt moet daar ook nog een los module bij deze dingen moet je niet vergeten met alleen even een andere radio ben je er nog niet zomaar Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.