Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo allemaal,

Leuk om te zien dat er zo'n actief forum bestaat van dit model!

Ik heb het dan ook grondig doorgespit maar zou toch graag nog wat extra informatie willen krijgen van de echte kenners in tegenstelling tot de dealer ...

Aan de titel kun je natuurlijk al afleiden dat het niet een standaard in Nederland verkocht model betreft. Dat komt doordat ik op dit moment werkzaam ben in Qatar (waar benzine goedkoper is als water, het woord diesel niet begrepen word en een turbo het slachtoffer van zand is).

Na de gebruikelijke 4x4's te hebben bekeken (ford edge/jeep gr. Cherokee etc). Werd ik door een vriend benaderd, welke net een sportage had gekoch om hier eens naar te kijken. Dit heb ik gedaan en ik moet bekennen dat ik zwaar onder de indruk ben van de prijs-qualiteit verhouding! Aangezien je het top-pakket van de Kia al kunt krijgen voor een prijs welke goedkoper is als menig instapmodel van bovenstaande merken is mijn keuze stiekem al op de Koreaan gevallen.

Nu zou ik graag willen weten of iemand de Kia al eens heeft beoordeeld op z'n off-road qualiteiten, of in extreme hitte. Ik hoef er natuurlijk niet elke dag mee door de duinen te rijden en ga ook over de weg naar mijn werk, maar voor de hobbies moet je toch het "strand" over.

Alvast bedankt voor het lezen van dit topic!

• Like 1
Geplaatst

Leuk Vortex, je verhaal dan!

Heb je ook foto's van de zand happer of moet dat nu nog gebeuren?

Idd is de 2.4 hier geen standaard voor de SP3, want daar hebben we het toch over?

Geplaatst

Leuk Vortex, je verhaal dan!

Heb je ook foto's van de zand happer of moet dat nu nog gebeuren?

Idd is de 2.4 hier geen standaard voor de SP3, want daar hebben we het toch over?

Hallo Wimis,

Bedankt voor je reactie! Het betreft hier inderdaad een sp3. Foto's zullen snel volgen aangezien de levertijd ongeveer een maand is.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...