Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

De update van januari 2015 in mijn Sportage laten uitvoeren voor € 149,- ( is een actie van KIA). De versie van Navteq ( nu Here)  heeft als

code 313E7AE, De eerste de beste keer dat het erop aankwam liet het systeem mij grandioos in de steek ! Bij navraag blijkt nu dat de gegevens

die in de nieuw ingebrachte update zijn verwerkt, stammen uit het 3e kwartaal 2013, dus anderhalf jaar oud!! Geen wonder dat ik er niet uitkwam.

Met KIA gemaild en gechat, maar die geven geen krimp. Dit is de update van 2015. Volgend jaar weer een nieuwe die dan wel weer een kwartaal

zullen opschuiven.

De KIA rijder heeft dus geen actuele gegevens aan boord. Houdt er rekening mee ( vooral in het buitenland)

Geplaatst

Dat een merkgebonden update achter de feiten aanloopt is wel algemeen bekend, maar anderhalf jaar is wel heel erg neerbuigend naar de consument toe. In principe is dat niet nodig, maar het zal wel een geldkwestie zijn. Maakt de relatief goedkope prijs van zo'n meerjarenpakket van Kia wel weer logischer, niet handiger.

Geplaatst

Jammer, maar gelukkig heb ik nog een "oude" Garmin met lifetime update.

De updates zijn hiervan echt up to date (tenminste voor wat ik kan beoordelen bij de tunnenlwerkzaamheden van de A2 bij Maastricht). Binnen kwartaal up to date!

Deze oude getrouwe ligt dan ook netjes in de armsteun (you never know....).

Geplaatst

Volgens mij staat dit bericht in de verkeerde rubriek....

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...