Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Dag Kia leden,

Mijn naam is Herman (35yrs), uit Zwolle en..

Sinds afgelopen week in het bezit van een Kia Sorento uit 2006, 3.5 V6, ja compleet met de side en bull bars

En wens die ik al lang had; een mooie stoere SUV! Hij rijd ook echt amerikaans, sommigen vinden het niks maar ik vind het heerlijk!

Wel even wat anders dan mijn vorige auto, een alfa gt (ook prachtig)

Zal dadelijk nog eens een foto plaatsen van de sorento.

Geplaatst

Herman, van harte welkom op dit forum. Heerlijk gevoel toch, zo'n v6 onder de motorkap.

Twee weken terug kwam ik in het bezit van een zwarte 3.3v6 uit 2008, dus ook nog niet zoveel evaring met dit forum. Mijn vrouw is wel blij met de sorento....de handdoeken stapelen zxich weer op met een zeer geregeld bezoek aan de benzinepomp.

Veel plezier van je Kia ! We zullen elkaar vast nog wel eens tegenkomen in de regio.

Gast GreyGriffin
Geplaatst

Hallo Herman,

Welkom hier! Een lang gekoesterde wens die is uitgekomen, in de vorm van een stoere Sorento. Da's mooi. Veel plezier met de auto.

Geplaatst

Dank beide voor het ontvangst ;)

@BertL; Jij dan ook gefeliciteerd met de aankoop, ja zo'n auto is goed voor de spaarpunten. Ik moet ook zeggen dat ik meer gecharmeerd ben van de 1e generatie (2002 / 2009)  dan die nieuwe. Lijkt toch weer meer op een compromis van een stationwagen, ik geloof dat ze die ook een "crossover" noemen.

Deze heeft gewoon meer body :)

Geplaatst

Mooi .... nog een nieuwe Sorento rijder. Hier ook .....al 2 tevreden weken.

Moet ook nog kijken voor rondom wat Bullbars. Althans, mevrouw de baas wil dat.

Ook wij zijn meer voor dit model dan het nieuwe model. Uiteraard niks mis met het nieuw model, maar deze oudere heeft nog wat jeep uitstraling. De nieuwe is gewoon een mooie strakke wagen. Ik zou bang zijn om die vuil te maken.

Ben benieuwd naar foto's ....... :)

Geplaatst

Mooi .... nog een nieuwe Sorento rijder. Hier ook .....al 2 tevreden weken.

Moet ook nog kijken voor rondom wat Bullbars. Althans, mevrouw de baas wil dat.

Ook wij zijn meer voor dit model dan het nieuwe model. Uiteraard niks mis met het nieuw model, maar deze oudere heeft nog wat jeep uitstraling. De nieuwe is gewoon een mooie strakke wagen. Ik zou bang zijn om die vuil te maken.

Ben benieuwd naar foto's ....... :)

Mevrouw de baas heeft in iedergeval een goede smaak, bullbars rondom maakt het weer net een stuk stoerder :)

Ben zelf ook nog opzoek naar zijwindschermen, als het even kan laat ik de airco uit. Liever de raampjes wat open!

Geplaatst

hahaha .... nee wij zijn echte airco mensen. die wind schermpjes wil ik wel ook nog. toch lekker effe een raampje open zonder dat je gestoord ervan word.

eerst de Superlocker, Bullbars, zwarte voorramen en daarna de wind schermpjes.

jij was ook al in contact met de Dirk, had ik gehoord.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...