Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Waar is de "ik lach me kapot smiley"  :mrgreen:  Wat een l*l zeg, die moet echt een keer de verkeerde tegenkomen.

Gast Warmentuuter
Geplaatst

Zou dat persoon nu ook thuis (heel trots) zeggen van ik heb er ééntje dwars gezeten joh............  :-)

Persoonlijk vind ik dit een zielige actie. ha,ha,ha,ha

Je kan je afvragen wat er voor het filmpje gebeurd is.

Maar dan hoef je nog niet zo te doen.

Geplaatst

Ja goed, maar "Het" wordt toch altijd opgehangen aan de auto. Nu een keer een picanto, nou lache. Heb al zo vaak moeten lezen dat in Sorento's alleen maar aso's rijden. Mag dit ook wel een keer :-))

Geplaatst

U is geen aso :wink:

Da's op zijn minst 1

Die pica rijder is een hork en als ik mijn chevy nog had was ik er overheen gereden.

• Like 1
Geplaatst

Nou we heb over pijnlijk hebben... ik ben gisteren op de snelweg ingehaald door een lelijke eend :) Het was dan wel een 2CV6, die een topsnelheid heeft van 108 km...

• Like 1
Geplaatst

Nou we heb over pijnlijk hebben... ik ben gisteren op de snelweg ingehaald door een lelijke eend :) Het was dan wel een 2CV6, die een topsnelheid heeft van 108 km...

Dat zijn de nieuwe Auwdi rijjders...

Eind dec werd ik ook door zo'n mongool ingehaald op de A73 met 15cm sneeuw

Dochter van 2-3 zat achterin, mafkees.

Geplaatst

Aan de rechterkant?

Geplaatst

Ja maar ja maar jij rijdt volgens eigen zeggen toch nooit harder dan 90 op de snelweg. Dan kunnen dit soort dingen eenvoudig gebeuren :)

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...