Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Zoals ik in een ander topic al aangaf, was ik aan het uitkijken naar een nieuwe Mazda 2.
De beslissing is vandaag gevallen. Met maar een klein beetje pijn in men hart, maar ik voel dat het de juiste keuze zal zijn.

De Rio zal rond 15 september naar een nieuwe eigenaar of eigenares gaan, en ik wordt de nieuwe eigenares van een gloednieuwe Mazda 2 ;).
Het zal lang duren maar ik kijk er met veel plezier naar uit.
Wie weet volgen er dan wel foto's. Het wordt alleziens een witte :P met full leder in de wagen :P.

Gast Warmentuuter
Geplaatst

Dat duurt zeker nog een tijd.

Maar alvast gefeliciteerd met je nieuwe aankoop en veel veilige kilometers toegewenst

Gast GreyGriffin
Geplaatst

Een levertijd van een half jaar???? Ik zou het niet uit kunnen houden.

Hoe dan ook, ik hoop dat het dagen aftellen jou niet zwaar zal vallen en ik wens je vast veel plezier met de Mazda. En

foto's zijn natuurlijk altijd leuk.

• 1 maand later...
Geplaatst

Het afscheid zal er sneller zijn!
Donderdag de auto laten keuren in België en dan komt de nieuwe belgische eigenaar hem in het weekend oppikken.

Zelf heb ik een tijdelijke Volkswagen Polo Coupé gekocht van 1992 een 1300cc benzine voor 800€.
Wie weet houden we deze wel en maken we er een leuk projectje van :P.

Laat de Mazda 2 maar komen in september ;).

Geplaatst

Auto is goedgekeurd :tt1: :tt1: :tt1: :tt1: :tt1:  dat de nieuwe koper hem maar zeer snel komt halen!
Want ik ga hem zelfs niet een heel klein beetje missen.

Gast Warmentuuter
Geplaatst

Want ik ga hem zelfs niet een heel klein beetje missen.

Ook niet een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel klein beetje. :-)

Geplaatst

Ook niet een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel klein beetje. :-)

Neen hoor ik kijk al uit naar : Ok het is een Mazda ;).

Gast Vitara 2
Geplaatst

Als ik mijn Rio nu weg zou doen zou ik serieus kijken naar de i20 coupe van Hyundai :)

Geplaatst

Als ik mijn Rio nu weg zou doen zou ik serieus kijken naar de i20 coupe van Hyundai :)

Je kunt nu ook serieus KIJKEN naar de I20 coupe van Hyundai en toch in je Rio blijven rijden hoor.

't is maar een tip.  :-)   :-)   :-)

Grtz.

Specialmade

• Like 2
Gast Warmentuuter
Geplaatst
ix20.jpg

Kreeg een brief van mijn vorige dealer.

Volgens de berekening hebben ze het nog niet aan de geef of kadoklier gekregen. :-)

De trouwe Venga blijft. 

Geplaatst

En de Rio is vertrokken naar zijn nieuwe eigenaar :-) :-) :-) :-) .
Nu in volle spanning wachten op : Ok het is een Mazda.

Terwijl rijden we ff maar met vriendje lief zijn weekendwagen ;).

• Like 1
  • 5 weken later...
Geplaatst

Zozo hier ben ik weer ff terug.

Mijn vriendje heeft me vandaag een leuk kadotje gedaan ;). Voor zij die niet weten wat, bekijk even de frontgrill :P.
Ok ,het is geen Kia, maar toch wil ik jullie deze mooie foto en dito auto tonen :

post-14534-0-11812900-1433684739_thumb.jpg

Geplaatst

Bovenstaande foto is verleden tijd :'(. Het leuke kado van mijn vriendje is naar de maan :'( net zoals de koplamp, de motorkap, het front en de bumperbalk.
Mijn vriendje gaat de wagen met een kennis herstellen aan onderdelen zullen we een kleine 200€ kwijt zijn en aan spuitkosten en dergelijke een 450€.
Dus al bij al valt dit denk ik nog wel mee, en is dit autotje het voormij nog waard die kosten te maken.

• 1 maand later...
Geplaatst

Las hier met belangstelling over de verkoop aan een belg.

Ben zelf belg, en dacht dat een wagen (nieuw of tweedehands) uit Nederland nogal een rompslomp zou meebrengen, maar blijkbaar niet zo?

Is enkel laten keuren? Of nog andere papieren (denk aan uitvoerbewijs ea) nodig?

bedankt alvast

Geplaatst

Ooooo wat is deze meid happy :tt1: :tt1:  :tt1:  haar Mazda 2 is veel vroeger als verwacht bij de dealer :tt1: .
Als ze nu allemaal een beetje meewerken heb ik hem morgen :tt1: :tt1: :tt1: :tt1:.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...