DaveySorento Geplaatst 24 April, 2015 Geplaatst 24 April, 2015 Beste forumleden Als ik rustig optrek en dan bedoel ik echt minimaal gas geef hoor ik appart zoemend zingend geluid geef ik meer gas is dit weg. iemand een idee wat dit kan zijn en of dit normaal is bij een sorento 3,5 v6. Mij viel dit pas op nadat ik een keer met me raam open en radio uit heb gereden. Iemand ook ervaring met het uivallen van de digitale klok dan doet hij het weer en dan weer niet. Las dat je dit kan oplossen door de soldeer puntjes warm te maken iemand ervaring hiermee ? Mvg Quote
hermansorento Geplaatst 25 April, 2015 Geplaatst 25 April, 2015 Ja ergens in de transmissie idd, lagers, misschien wel de koppelomvormer die bezig is de koppel van de moter naar de transmissie over te brengen. zou er niet zoveel zorgen over maken, als die voor de rest gewoon goed rijd? Quote
DaveySorento Geplaatst 30 April, 2015 Topic Starter Geplaatst 30 April, 2015 Opgelost was een poullie die t geluid veroorzaakte. Alleen die klok die blijft aan en uit gaan is dit nog bij iemand t geval ?? Quote
Murcielaygo Geplaatst 30 April, 2015 Geplaatst 30 April, 2015 Valt de klok uit als in geen beeld/cijfers meer, maar bij oplichten wel de juiste tijd, of valt 'ie uit zodat de tijd ook verkeerd staat als 'ie het weer doet? Quote
DaveySorento Geplaatst 6 Mei, 2015 Topic Starter Geplaatst 6 Mei, 2015 Murcielaygo hij geeft geen beeld soms wel soms niet tijd blijft wel goed staan. Hoe los ik dit op ? Quote
Murcielaygo Geplaatst 6 Mei, 2015 Geplaatst 6 Mei, 2015 Dan zegt mijn gevoel dat er wat mis is met de verlichting. Als dat een gloeilampje is zit het misschien los. Of de bedrading is los(sig). Er kan ook een probleem zijn met de aansturing, maar dat kan ik zo niet beoordelen: ik ken het klokje zelf niet; bovenstaand komt me bekend voor van de TID in oudere Opels Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.