Michelpicanto Geplaatst 9 Juni, 2015 Geplaatst 9 Juni, 2015 Beste allemaal! ik ben mij aan het orienteren voor een navigatiesysteem dat mooi in het dashboard past.. Na het doorspitten van dit forum ben ik er 2 tegengekomen die er mooi in passen. Dat zijn de volgende: Witson c217 Vigo 217 Mijn vraag is of er nog meerdere bekend zijn die net als bovenstaande mooi in het dashboard passen, en niet van dat spuuglelijke pioneer recht toe recht aan spul vanuit de dealer. (dan doel ik met name op dat je van een mooi rond dashboard ineens BAM een inham hebt met een scherm...) Ik ben benieuwd welke merken nog meer compatible zijn met het dashboard van de picanto.(kon er zelf buiten bovengenoemde geen vinden) Bij voorbaat bedankt! Quote
Sjonster Geplaatst 9 Juni, 2015 Geplaatst 9 Juni, 2015 Persoonlijk zou ik voor de Witson gaan, heb er een in mijn Rio zitten, en heb er ok nog een liggen die ik in de Picanto van me moeder wil zetten... De meeste hier hebben een Witson, een heel degelijk ding, waar je zelf ook nog een en ander aan kan veranderen mbt software e.d. Verder weet ik er te weinig van, andere kan ik niet opnoemen. Witson is qua prijs en kwaliteit denk ik toch de beste optie. Quote
Picawhite Geplaatst 9 Juni, 2015 Geplaatst 9 Juni, 2015 heb een Vigo 217 is dacht ik toch gelijk aan de Witson , ook degelijk en alles op en aan , achteruitcamera , tv , internet, alleen de navi software ( Igo ) is niet zo denderend , voor de rest een top ding . Quote
Sjonster Geplaatst 9 Juni, 2015 Geplaatst 9 Juni, 2015 Dat kan je zelf allemaal updaten, dus wat is er niet denderend aan? Ben ik wel benieuwd naar.. Quote
Michelpicanto Geplaatst 9 Juni, 2015 Topic Starter Geplaatst 9 Juni, 2015 Dus als ik het goed begrijp zijn de 2 die ik eerder noemde, en de gene die jullie beide noemen echt wel de 2 beste keuzes? Nu heb ik eff snel gegoogled naar de witson variant, maar kan die alleen importeren zogezegd. De vigo kan ik niet eens een dealer van vinden. Quote
Sjonster Geplaatst 9 Juni, 2015 Geplaatst 9 Juni, 2015 Er zijn mensen die heb via http://www.inbouwnavigatie.com/kia-navigatie/ http://www.caraudioexpert.nl Of andere webshops.. Ik heb daar verder geen enkele ervaring mee... Ik geloof wel dat de prijzen dan hoger uitvallen.. Ik heb die van mij via het forum, dus qua prijs weet ik er ook het fijne niet van... Ik schrik van de prijzen die de NL webshops vragen... Maar dat is mijn mening.. Edit: Misschien dat dit de goedkoopste oplossing is op dit moment.. http://link.marktplaats.nl/m935911155 Quote
Michelpicanto Geplaatst 9 Juni, 2015 Topic Starter Geplaatst 9 Juni, 2015 Sjonster bedankt voor de links! Das wel een hele complete set op marktplaats! En klopt idd wat je zegt, als ze hier al in nederland te vinden zijn dan zijn ze al snel 200-250 euro duurder (rond de 500 nieuw) dus als je het zo bekijkt is de adverteerder van marktplaats ook niet bepaald duur, echter weet je nooit hoeveel draaiuren het apparaatje gemaakt heeft.. en dat vind ik persoonlijk een grote gok voor zo'n bedrag. Maar los daarvan nogmaals bedankt voor je moeite en tijd om te reageren! Je verkoopt die voor je moeder niet? hahaha zal altijd eerder 2e hands vanuit de club kopen dan op marktplaats. die dingen worden ook veel gestolen uit auto's zit je in 1x tegen een wachtwoord aan te kijken als je hem al ingebouwt hebt Quote
Sjonster Geplaatst 9 Juni, 2015 Geplaatst 9 Juni, 2015 Ik moet die nog inbouwen, hahahah... Nee die verkoop ik niet .. Ja draaiuren weet je nooit.. Wachtwoorden lijkt me niet iets waar je je druk om hoeft te maken denk ik.. Plus deze worden minder gauw gestolen dan uit de Duitse auto's, ik spreek uit ervaring.. Kia is minder geliefd bij "dat volk" Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.