Jump to content
 
Gsm

Kia pitstop 2021 vraagje

Recommended Posts

Ik kreeg een mail voor een gratis pitstop maar wat houd dit in ?
Het is gratis en er worden 15 onderdelen gecontroleerd maar, misschien negatief, moet ik rekening houden dat ze altijd wel wat vinden ?
En wat controleren ze ?
Heeft iemand het al laten doen en wat was het resultaat ?

Link to post
Share on other sites

ik ben voor de winter ook geweest voor de winterbeurt die ook gratis was en was inderdaad geheel gratis een goede service bij de kia dealer

Ben er van overtuigd dat de check geheel gratis is en als er wat defect is dat het eerst overlegd word met de eigenaar wat er aan te doen

Link to post
Share on other sites

Ik begrijp dat je niet weet wat er nu gecheckt wordt ?
Als er wat defect is dan is het toch garantie ?
Helaas heb ik geen goede ervaring met de Kia dealers dus ben ik argwanend.

Link to post
Share on other sites

Ik heb deze pitstops twee keer gedaan  met mijn Niro, b.v. ook een GPS-update aangevraagd, beide keren niets gevonden en de updates correct uitgevoerd.

Nu heb ik mijn tweede Niro sinds 1. Juni, dus vind ik den aankomenden winter-check prima en geniet er van!

Link to post
Share on other sites

Ik heb persoonlijk hele goede ervaring bij de kia dealer hier op het dorp hoor zeer goede service en altijd even vriendelijk

Accu testen met accutester , Niveau koelvloeistof , Inspectie koelingssysteem , conditie van slangen Hulpaandrijving gordel en gordelspanning , Niveau motorolie , Niveau remvloeistof , Remmen (remblokken en -schijven) , Sproeier installatie voorruit, achterruit en koplampWisserbladen, voor en achter Buitenverlichting Dashboardverlichting Schokbrekers (visuele check)Bandenspanning en profieldiepte Uitlaat (visuele check)Controle uitstroomtemperatuur airco

deze punten word naar gekeken

anders een idee om eens naar de dealer hier te gaan en de vriendelijkheid ervaren

  • Like 3
Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de tip maar Schelluinen is niet om de hoek :-)
Ik was bij van Werkhoven in Houten maar werd onbeschoft behandeld om dat ik het niet met ze eens was, ik moest mijn mond houden werd mij door de telefoon gezegd.
In plaats van mij uit te nodigen voor een persoonlijk gesprek werd ik alleen gebeld maar niet op de hoogte gehouden van de voortgang.
Ook twijfel ik of ze de kennis in huis hebben want ze wisten niet eens waar de accu zat en moet ik, zo schreef KIA Nederland mij, dankbaar zijn dat ze een goede accu gratis hebben vervangen voor een andere uit een showroom auto.
Maar goed ik laat het achter me alleen heeft dat het vertrouwen in de dealer onherstelbaar beschadigd.
Nu zit ik sinds een paar dagen bij een andere dealer maar ben er nog niet geweest dus afwachten.

Bedankt voor de omschrijving wat er gecheckt word, ik ga het overwegen om gebruik van de pitstop te maken.
 

Link to post
Share on other sites

Voor mij is het ook de mogligkeit om met de verkoper en de Service mensen een beetje "Small Talk" te doen, goed voor de relatie ...

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Similar Content

    • By Lux
      Beste forum leden,
      Na heel wat zoek werk heb ik helaas de immobilizer niet kunnen vinden. Heeft iemand de gouden tip? 
    • By Rolies
      Sinds vanochtend werkt mijn Kia public charging app niet meer. Alle inloggegevens zijn verdwenen, evenals mijn voucher met laadtegoed, laadsessies, enz. Hebben meer gebruikers hier last van?
       
    • By TedKiaPret
      Een aantal technische vragen over de Niro PHEV ExecutiveLine:

      1. Bij het instellen van de stoel profielen wil ik de onder rug support ook meenemen, kan dit?
      2. Kan ik de sleutel en het gebruikersprofiel automatisch aan elkaar koppelen?
      3. Kan ik AUTO HOLD bij het starten van de auto altijd aan laten staan?
      4. Hoe kan ik de ICE stationair laten draaien als ik nog stilsta?
      5. Kan ik instellen dat het dakraam automatisch dichtgaat als ik de auto uitzet of op slot doe?

      Als iemand extra vragen heeft, post ze hieronder!
    • By Mitch_Proceed
      Zojuist onderstaande afbeelding voorbij zien komen.
      Morgen (14-07-2021) wordt deze officieel door KIA gepresenteerd, maar we krijgen alvast een preview. Wat vinden jullie van de facelift?

    • By Willempie57
      Sinds juli bezit ik de Nero Hybride ( jaartje oud).
      Heb nog wel veel vragen waarvan ik hoop hier de antwoorden te vinden dan wel te krijgen.
      De Nero rijdt fantastisch en zuinig.
      groetjes
×
×
  • Create New...