Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik heb probleem met koppeling en versnellingsbak van mijn sportage. Hij is nog net een jaar oud met 35000km. Vorige maand dealer heeft eerst koppeling vervangen, omdat bak heeft olie lekkage en daardoor koppeling gesmeerd. Na een maand beide moest vervangen worden omdat ze zijn versleten.

Heeft iemand ook zelfde probleem gehad?

• 5 maanden later...
Geplaatst

Ik ervaar ook dat de koppeling en versnellingsbak van de sportage niet het sterkste punt is.

Ik ben nu toe aan de 3e nieuwe koppeling vanwege clutch judder terwijl de auto nog geen 50k heeft gelopen. en ja ik ben een zeer rustige rijder....

Dealer en importeur weten eigenlijk niet wat de oorzaak is. Het probleem kenmerkt zich vooral in schokkend optrekken bij koud vochtig weer. Echter als je eens zoekt op deze klachten dan blijkt het dat het een bekend probleem is bij meerdere auto's

Verder is mijn ervaring dat de versnellingsbak hakerig is of dit te maken heeft met slijtage weet ik niet..

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...