Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Misschien is hier iemand eerder tegenaan gelopen?

Ik heb afgelopen weekend een westfalia trekhaak gemonteerd.

Alles werkt en zit perfect alleen heb ik het probleem met het mistsachterlicht. (knippers doen het, achterlichten doen het, remlichten doen het)

Ik krijg met geen mogelijkheid spanning naar PIN 2 van mijn 7 polige stekker.

Zodra ik een aanhanger aankoppel dat brand het mistachterlicht op de auto wel maar gaat niet uit en sluist hem niet door naar de stekkerdoos??!

Ik heb een voertuig specifieke kabelset gekocht van Jaeger Erich (met stekkers).

Het enige wat ik moest doen was linksachterin de auto een rood/blauw getwist aderpaar opzoeken. Hier moest de rode draad van doorgeknipt worden en op de geelgrijze en blauwgrijze aders (deze staken uit de meegeleverde kabelboom) worden aangesloten.

HEEELLLLLUUUUP !!!!! :adanku:

Geplaatst

Probleem opgelost!!

In de handleiding van de kabelset (Jaeger Erich 7 polig) staat dat je van de geteisterd draden BLAUW met ROOD, de rode door moet knippen en met je kabelboom moet verbinden.

Dit werkte bij mij dus niet.

Hierna opnieuw vanavond gaan zoeken met een spanningsmeter en uiteindelijk nog 1 rode draad in diezelfde kabelboom gevonden.

En BINGOOOO dat was hem! Meteen alles goed aangesloten en getest.

Mistachterlicht van de auto gaat nu netjes uit als deze wordt ingeschakeld met een fietsenrek of aanhanger met mistlicht aangekoppeld.

• Like 1
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe Aanmaken...