beatrix Geplaatst 15 Augustus, 2015 Geplaatst 15 Augustus, 2015 Heeft iemand enig idee en of uitleg hoe ik de roof racks los kan maken. Ik wil de stangen tussen de 2 kappen wrapen oid. Ze zien er niet meer uit nl. Ik heb het idee opgevat de met zwart carbon te doen, als ik ze los krijg bvd Quote
Lique Geplaatst 15 Augustus, 2015 Geplaatst 15 Augustus, 2015 Lastig spul dat wrapfolie. Geen idee hoe je die dingen los moet krijgen. Als ik zo op de plaatjes moet afgaan denk ik dat misschien de hele rail van het dak af moet en die zit in het dak geschroefd met ongetwijfeld ondertussen vastgeroeste schroeven. Is plastidippen geen optie? Kun je ze er gewoon op laten zitten, hoef je enkel wat af te plakken. Is er alleen niet in carbon. Quote
beatrix Geplaatst 16 Augustus, 2015 Topic Starter Geplaatst 16 Augustus, 2015 Op zich kan ik aardig overweg met wrapfolie, carbon hoeft niet maar leek me een leuke kleur folie. Plastidip niet aan gedacht, even opzoeken op internet hoe e.e.a. werkt. In ieder geval bedankt voor het meedenken. Quote
De Buurman Geplaatst 24 Augustus, 2015 Geplaatst 24 Augustus, 2015 Heeft iemand enig idee en of uitleg hoe ik de roof racks los kan maken. Ik wil de stangen tussen de 2 kappen wrapen oid. Ze zien er niet meer uit nl. Ik heb het idee opgevat de met zwart carbon te doen, als ik ze los krijg bvd Heb je originele?. Vaak heb je een sleutel nodig. In mijn geval moet ik een soort u vormig klepje naar voren trekken. En deze los draaien. Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.