Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo! Binnenkort wordt mijn Sorento HEV geleverd. Nu wil ik alvast dakdragers bestellen. Heeft iemand een tip voor goedkope dakdragers die geen problemen veroorzaken met het zonnedak? Ik vond online Modula Dakdragers voor 114,- maar zie geen mensen met ervaring ermee. Ze zullen gebruikt worden om 1 a 2 x per jaar een dakkoffer mee te nemen.

Posted

Ik ben benieuwd of hier reactie op komt; Sorento's zie je sowieso al niet veel, zeker niet op dit forum en dan ook nog eens een MY2022, met dakdragers EN een open dak?

Zelf heb ik toevallig sinds deze week een set dakdragers van Faradbox.nl, maar als ik op hun site kijk is de 4e generatie Sorento nog niet opgenomen; ze geven aan 2015> en die derde generatie liep maar tot 2020...

https://www.faradbox.nl/Sorento-vanaf-2015

Posted

Ik gebruik mijn dakdragers van Farad die ook dienst deden op mijn Sportage en ook passen op mijn Sorento, als je het dak enkel op de klik opent is er geen probleem, als je het helemaal wil openzetten kan er wel een probleem zijn, als je de dakdragers niet ver uit elkaar kan zetten (afhankelijk van de lengte van je dakkoffer ) komt het glazen dak er tegenaan, dit was ook al het geval bij de Sportage

• Like 1
Posted

Volg deze graag. Verwacht in de zomer mijn Sorento en ben ook nog op zoek naar goede dakdragers.

• 5 months later...