heca Posted October 6, 2015 Posted October 6, 2015 hallo, heeft een 2.4 EX 2003 vergrendeling op afstandsbediening? zo ja, is daar een kastje of klapsleutel voor te krijgen? bedankt Quote
Lique Posted October 6, 2015 Posted October 6, 2015 Hallo, ja en ja....vraag bij de dealer. Is wel prijzig. Quote
spostma85 Posted February 14, 2016 Posted February 14, 2016 Heca, Het kan makkelijker en goedkoper, mocht je nog niet de hoofdprijs bij de garage betaald hebben. Je kan bij een sloopauto ook een setje afstandvedieningen halen, ik had er 2 voor 50 euro. Het type met 4 knoppen: ontgrendelen, vergrendelen, raampje laadklep, claxon. Vervolgens is er een methode om deze afstand.bed. zelf in te leren. Mocht je nog interesse hebben dan kan ik die methode wel voor je opzoeken. Kinderspel. Heb het zelf gedaan. Sleutels heb je al neem ik aan, een extra sleutel(baard) is zo gemaakt bij sleutelexpert voor 70 euro. Groet, Sander Quote
Recommended Posts