Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo allen,

Sinds een tijdje heb ik een krakend geluid als ik een heuveltje/hobbel over ga. Het geluid komt van achteren en ik heb het idee dat dit van de schokdempers komt, alleen als de auto stilstaat en ik duw de auto van achteren naar beneden, dan hoor ik het niet.

Herkenbaar geluid bij jullie?

Geplaatst

Bedankt voor je snelle reactie. Zojuist even bekeken wat je bedoelt, maar kan het niet vinden. Heb je foto's misschien?

Geplaatst

Doe je achterklep eens open. De haak vind je dan in het midden-achterin op kniehoogte.

De bankhaken: ontgrendel de bank zodat deze richting van de voorkant van de auto is te bewegen. Je ziet de haken links en rechts achter de bank dan zitten(schouderhoogte).

• Like 1
Geplaatst

Ik heb hetzelfde geluid en heb ook gevraagd bij de grote beurt of het de schokdempers zijn. Waarschijnlijk niet dus. Ik ga gelijk op onderzoek uit!

Geplaatst

Super! En gewoon tape eromheen, geen belemmering voor de haak neem ik aan dan?

Ja van dat plastic tape wat je normaal gebruikt om leidingen goed te dichten.

Geen belemmeringen!

• Like 2
  • 2 weken later...
Geplaatst

Ik was ook druk bezig geweest met tape maar dat was niet de oplossing. Ben naar de dealer gegaan en heb achter 2 nieuwe scholdempers gehad. Ik ben blij want het geluid is weg alleen vind het wel snel na 33k aan km.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...