Jump to content

Kia Club sticker kentekenplaathouder?

Paul65

Recommended Posts

Ik heb mijn Cee'd uiteraard afgeleverd gekregen met een KPH erop met de dealernaam. Ook waren ze zo vriendelijk geweest om zo'n dikke sticker op mijn achterklep te plakken. Die laatste is er inmiddels van af met een fohn, was en wat spuug.

Nu alleen nog die tekst op de KPH. Ik heb in het verleden met thinner aardige resultaten behaald maar vroeg me af of ik er niet gewoon een nette, bescheiden, sticker van de Kia Club op kon plakken. Moet zo'n ding wel bestaan natuurlijk. Ik heb even gezocht op het forum maar kan nog niets vinden. Bestaan ze al?

Guest Vitara 2

Hoezo uiteraard.....Ik laat altijd een KPH zonder dealer reclame plaatsen. Ze hebben die meestal ook gewoon liggen (gebruiken ze voor de voorzijde van de auto). 1 x heeft een dealer tijdens een servicebeurt hem vervangen voor 1 met reclame, kan je vertellen dat doet hij NOOIT meer . :evil:  Ik betaal de auto zelf en ga geen gratis reclame maken voor een dealer :no:

Ik heb trouwens alle stickers en teksten voor aflevering van de achterzijde van mijn Rio laten verwijderen .

image_url-1869-1443271125.jpg

Eerste wat ik altijd koop is blanco kentekenplaathouders. Hier ook ooit een garage gehad die ze dacht even om te ruilen, doet die ook nooit meer. Er bestaat geen kth-kiaclubsticker. Er was ooit wel een clubsticker, ik vond 'm laatst nog onderin mijn armsteun/opslagruimte, maar die past niet op je kth. (en gruwel wat was die lilluk:))

• Like 1

Guest Vitara 2

Hoezo KOOP je altijd eerst een blanco KPH. Je betaald toch genoeg voor je auto. Gewoon de dealer / handelaar opdracht geven om een KPH zonder reclame te begruiken.

Tenzij je hem natuurlijk van een particulier koopt :wink:

Ik vond de sticker op de kofferklep eigenlijk nog veel erger, die zit rechtstreeks op de lak. Trouwens 2x reclame aan de achterzijde werd me helemaal te gortig. Enfin, als we alleen een heel lilluke club sticker hadden dan maak ik hem wel blanco of wissel hem om. Ik vond dat ik wel eerst eventjes moest vragen of we niet ergens een fraaie Kia club KPH sticker hadden.

Andere optie is om de plaat maar zonder KPH te monteren. Hangt er een beetje vanaf of de clips van de KPH hem niet beschadigd hebben. Is zo'n dure kentekenplaat met 'chocolade' letters.

Ziet er inderdaad fraai uit. Aangezien ik toch nog mijn platen moet moet vastpoppen (heb speciale alu popnagels met gele dopjes) is dat ook een optie. Boren moet ik dan toch. Een aandachtspunt bij 'permanente' bevestiging is wel dat de houder niet zo dicht op de kentekenverlichting moet zitten dat die er niet meer uit kan. Is mijn broer eens overkomen met zijn Colt. Hij had net zijn kentekenhouder met zeer sterke kit vastgelijmd. Ze hebben het ding met een draad eraf moet snijden toen de kentekenverlichting verwisseld moet worden. Dat probleem is met popnagels natuurlijk niet zo groot. Kwestie van even uitboren. 

Ik had het kunnen weten  :-)  Perfectie zit in de details. Ik heb dat speciale gereedschapje wel eens gezien bij een actie van Carglass (geloof ik) waar je de nummerplaat kon laten beveiligen voor een tientje. Ik heb het toen niet gedaan omdat mijn nummerplaat niet op kunstof zat maar op de metalen klep. Die lui jassen gewoon de schroef door de nummerplaat en het metaal. Ik ben zo'n zeikerd die dan eerst de boel demonteerd en het vers geboorde gat gaat insmeren met tectiel, roestomzetter of iets dergelijks. Gelukkig heeft Kia de kentekenplaat op de bumper.

Hoezo KOOP je altijd eerst een blanco KPH. Je betaald toch genoeg voor je auto. Gewoon de dealer / handelaar opdracht geven om een KPH zonder reclame te begruiken.

Tenzij je hem natuurlijk van een particulier koopt :wink:

Dat laatste dus :)

Is niet verkeerd! Misschien een beetje druk maar wel ongeveer wat ik in gedachte had in sticker-vorm.  Aangezien deze ongeveer hetzelfde kosten als een sticker is het nog niet eens zo gek. Op het oog is het gewoon voor een EU plaat.

@Blankie01: past goed bij zwart en heel zorgvuldig gemonteerd.

@Smart: Halfords??? Alle filialen in de omgeving zijn gesloten, zelfs de megastore is weg. We moeten het hier doen met Heuts voor de 'Denk aan mij' frutsels, dobbelsteentjes en andere onmisbare accessoires.