Paul65 Geplaatst 1 Januari, 2016 Geplaatst 1 Januari, 2016 Wat zouden ze met zo'n budget niet kunnen pimpen? Ik kijk even aan de binnenkant van mijn ogen.... Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 1 Januari, 2016 Geplaatst 1 Januari, 2016 Het is wel stil vanuit Edam. Quote
Specialmade Geplaatst 1 Januari, 2016 Geplaatst 1 Januari, 2016 Vanaf vandaag GRATIS pimpen in Edam. De Pimpmaster betaald zowel de onderdelen als arbeidsloon vanuit de loterij opbrengst. (ps: zolang de voorraad strekt) Grtz. Spcialmade 1 Quote
betominice Geplaatst 1 Januari, 2016 Geplaatst 1 Januari, 2016 He he bijna je zit er wel dichtbij Eelko in getal ernaast 1135 ER Edam Was die R maar iets anders vind het wel erG 1 Quote
xtra40 Geplaatst 1 Januari, 2016 Geplaatst 1 Januari, 2016 zo eindelijk bekomen van de schrik en klaar met al me geld tellen en ik heb welgeteld nu ongeveer €4,55 1 Quote
Specialmade Geplaatst 1 Januari, 2016 Geplaatst 1 Januari, 2016 zo eindelijk bekomen van de schrik en klaar met al me geld tellen en ik heb welgeteld nu ongeveer €4,55 Ik heb altijd gedacht dat de hoofdprijs belastingvrij werd uitgekeerd. Grtz. Specialmade 1 Quote
bigwade Geplaatst 1 Januari, 2016 Geplaatst 1 Januari, 2016 Ik heb altijd gedacht dat de hoofdprijs belastingvrij werd uitgekeerd. Grtz. Specialmade NeeNee hier dient kansspelbelasting over te worden betaald. We zitten hier in Nederland tenslotte Quote
xtra40 Geplaatst 2 Januari, 2016 Geplaatst 2 Januari, 2016 NeeNee hier dient kansspelbelasting over te worden betaald. We zitten hier in Nederland tenslotte ja klopt 29% zelfs Quote
Specialmade Geplaatst 2 Januari, 2016 Geplaatst 2 Januari, 2016 NeeNee hier dient kansspelbelasting over te worden betaald. We zitten hier in Nederland tenslotte Dan is die kansspelbelasting wel heeeel hoog. Hij heeft maar € 4,55 over. . Grtz. Specialmade Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.