Guest Jantje Posted December 10, 2009 Posted December 10, 2009 Volgens mij worden die delen ook steeds in de was gezet bij het poetsen van de rest van mijn auto. Toch nog een geluk bij al dat ongeluk met de vliegroest.Leg het de dealer in Etten-leur even uit zou ik zeggen. Als ze daar kiezen de auto opnieuw te laten spuiten ben ik happy. Ondanks dat je dat niet hoort te zijn met een nieuwe auto die al na een jaar een full respray nodig heeft... ik zou in dit geval ook blijer zijn met een full respray dan met alle andere oplossingen. Ik ben ook wel benieuwd of ze dit gaan doen of dat ze dan alleen bepaalde delen gaan laten spuiten... Quote
Frans de Wandelaar Posted December 10, 2009 Posted December 10, 2009 Allemaal niet zo best, bij mij zie ik gelukkig nog niets, ben benieuwd hoe je dealer dit verder gaat oplossen, want misschien moet ik hem met de tijd hierover ook wel weer aanspreken want veel vertrouwen in de inmiddels uitgevoerde poets beurten had ik nog niet, en nu na jouw ervaring is dit veel beter geworden. (cross my fingers) Quote
dinges1981 Posted December 10, 2009 Author Posted December 10, 2009 ik zou in dit geval ook blijer zijn met een full respray dan met alle andere oplossingen.Ik ben ook wel benieuwd of ze dit gaan doen of dat ze dan alleen bepaalde delen gaan laten spuiten... Vast de hele auto. De roestplekjes zitten namelijk ook overal. Maar het is nog even de vraag of ze aanbieden de auto opnieuw te spuiten. Misschien hebben ze nog een 3e poetsoptie... Allemaal niet zo best, bij mij zie ik gelukkig nog niets, ben benieuwd hoe je dealer dit verder gaat oplossen, want misschien moet ik hem met de tijd hierover ook wel weer aanspreken want veel vertrouwen in de inmiddels uitgevoerde poets beurten had ik nog niet, en nu na jouw ervaring is dit veel beter geworden. (cross my fingers) Als er bij mij aangeboden word om de auto opnieuw te spuiten is het pad gelegd voor je en hoef je je geen zorgen meer te maken. Ik houd je wel op de hoogte van de reactie van de dealer hierover. Quote
bigwade Posted December 10, 2009 Posted December 10, 2009 Dit wordt overspuiten.. Deze roestplekken zitten tot op het metaal of zelfs er ingebrand... . In dat geval moet de auto dus ook helemaal kaal geschuurd worden. Daar zou ik zelf niet zo blij mee zijn. Het wordt namelijk nooit echt fraaier dan lak v.a. fabriek. in het geval van een witte kun je nu natuurlijk wel met wat bijbetaling elk kek kleurtje bestellen wat er bestaat , hahahaha......... Heb je echt iets bijzonders Quote
Guest Jantje Posted December 10, 2009 Posted December 10, 2009 in het geval van een witte kun je nu natuurlijk wel met wat bijbetaling elk kek kleurtje bestellen wat er bestaat , hahahaha......... Heb je echt iets bijzonders Brandweer rood bijvoorbeeld? Quote
bigwade Posted December 10, 2009 Posted December 10, 2009 Donker paars metallic, Two-Tone, wat je maar wilt Quote
riodriver Posted December 11, 2009 Posted December 11, 2009 poest m,n auto nooit,als ik hem was daarna een lekker siliconen spray erover daarna droge lap erover klaarrrr doe ik al jaren. en bang voor m,n lak neeeeeee in autowas zit het ook maar 20% geloof ik Quote
dinges1981 Posted December 11, 2009 Author Posted December 11, 2009 Brandweer rood bijvoorbeeld? Of roest oranje Quote
Alex VB Posted December 11, 2009 Posted December 11, 2009 poest m,n auto nooit,als ik hem was daarna een lekker siliconen spray erover daarna droge lap erover klaarrrr doe ik al jaren. en bang voor m,n lak neeeeeee in autowas zit het ook maar 20% geloof ik Er zit veel meer in autowax dan siliconen... Ik zal straks eens een ingredienten lijst op het forum zetten van bijv Meguiar's... En als je denkt dat siliconenspray alleen voldoende bescherming biedt tegen de weersinvloeden, dan heb je het helaas erg mis... Autowax is ontwikkeld om je lak te beschermen en siliconenspray is voor andere doeleinden ontwikkeld. Iemand die in de plasticindustrie werkt dient dit volgens mij te weten.. Verdere info volgt ASAP.. Quote
Arista Posted December 31, 2009 Posted December 31, 2009 Als ik dit allemaal lees hoop ik dat het snel een zonnige dag word. Op het piston Grey dat ik gekocht heb voor de KIa cee'd sw is het namelijk niet zo makkelijk te zien moest deze er ook van hebben dan op een witte. Hopelijk blijf ik van die elende gespaard en geraakt die van jullie op een deftige manier opgelost! Veel succes!!! Quote
Recommended Posts