Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi ,ik ben benieuwd of er al Sportage 3 modellen zijn met hoge km stand ?

Voor zowel benzine als diesel ,(vermeld er ook bij of er evt bijzondere problemen zijn geweest ?)

Ik trap af kia Sportage 3 1.6 gdi

bouwjaar 01-2011

Km stand 61940

Probleemloos heb net 500 km gereden

Geplaatst

SP3 1.6 GDI 4-2011

gekocht 12-2013 met 15700 km

Probleemloos naar de 56000 km gereden

(wel al 270 deukjes gehad :) )

• Like 3
Geplaatst

Sportage 1.6 GDI, bouwjaar 04-2012

Gekocht in februari 2016: Km stand 40800

Heden: Km stand 45500

De kilometerstand loopt probleemloos op :winkiss:

• Like 1
Geplaatst

Sportage 2.0 benzine 2010

85.000 km 

gekocht begin maart 2016

Rijdt als nieuw ....tenminste dat denk ik hahaha      rijdt in ieder geval super.......

• Like 1
Geplaatst

Sportage 2.0 benzine (automaat) 2010

125.00 kilometers probleemloos en rijdt als een zonnetje!

Nog steeds erg stil en zonder kraakjes of rammeltjes.

Was bij andere merken wel anders....

• Like 1
  • 8 maanden later...
Geplaatst (aangepast)

Sportage 1,7 crdi

19000 km moet altijd stuur corigeren zoekt altijd alsook soms als ik stop en rem dat hij ook gast geeft als ik rem dit gebeurt af en toe.

Voor de rest geen klagen alleen dat sturen is vermoejent bij lange ritten.

Auto is van 2013

aangepast door Jules
iets vergeten
  • 2 maanden later...
Geplaatst

Ik rij met de 2.0crdi awd van 10/2013. Auto heeft momenteel 133000km en de laatste 3 maanden al de krukaspoulli, 2 spanrollen en het vliegwiel vervangen. Na het vervangen van dat vliegwiel heeft de wagen ook problemen met het terugschakelen van 3-2 en 2-1 bij koude motor. Hiervoor hebben ze al een keer schakelolie toegevoegd, maar zonder resultaat. Aangezien binnen 17000km mijn garantie afloopt gaat de wagen hier binnen 2 weken terug voor binnen. 

• Like 1
  • 1 maand later...
Geplaatst

Hoi 

Sportage 2010 62.000 2.0 benzine excutive 

Rijd top !!! Straks grote beurt. Geen problemen mee gehad 

• 2 jaar later...
  • 5 maanden later...
Geplaatst

Mei 2011 240.000 km. Vanaf km 140.000 lichte tik in de motor die steeds erger werd (pistonslab). Olie verbruik ook hoog. 
Interieur en exterieur auto zeer goed. 
Motor uit 2015 met 5.000 km in laten bouwen. 

Geplaatst

2.0Crdi AWD met ca 80k kms. Geen issues tot zover behalve een platte batterij (had eea per ongeluk aan laten staan door de nacht. :-( ).

• 1 maand later...
Geplaatst (aangepast)

Sportage III,   2.0 crdi awd aut, bouwjaar 2012,   176.000 km .

Nieuwe batterij op 130.000 km.  

Remschijven vervangen op 75.000 km.

Nog altijd zeer tevreden.

aangepast door hovel
Geplaatst

Hoezo?wil hem kopen, vind dit echt een shit forum heb zoveel vragen gesteld nooit geen antwoord ,topic is wel veel gelezen als iemand vraagt dan geef je antwoord ook als je het niet weet. is mij geleerd. vandaar ik nu ook antwoord geef.  have a nice day

Geplaatst
Op 11-6-2020 om 16:47, Falcon zei:

Hoezo?wil hem kopen, vind dit echt een shit forum heb zoveel vragen gesteld nooit geen antwoord ,topic is wel veel gelezen als iemand vraagt dan geef je antwoord ook als je het niet weet. is mij geleerd. vandaar ik nu ook antwoord geef.  have a nice day

zelfs hier geen reaktie op

Geplaatst
Hoezo?wil hem kopen, vind dit echt een shit forum

En TOCH ben je hier EN blijf je terugkomen...

als iemand vraagt dan geef je antwoord ook als je het niet weet. is mij geleerd.

Dan is jou wat anders geleerd dan mij.
Als je niks nuttigs te melden hebt hou je je mond...

Waar jij bovendien ook aan voorbij gaat; dit is een MERK forum, met heel veel types. En dan is er dus niet vsn ieder type even veel kennis aanwezig. Kijk eens bij de Venga, dat lijkt ook wel dood. En andere types als de (e-)Niro gonzen juist van de activiteit...

Maar goed, je hebt je antwoord.
Op dit shit forum...
  • Like 1
  • 3 weken later...
Geplaatst

Hi,

Ik ben van plan een Kia Sportage occasion aan te schaffen en ben met name geïnteresseerd in de 1.7 CRDI 115 of 136, bouwjaar 2011 t/m 2015.

Gezien mijn maximum budget van € 10.000 ben ik qua keuze gelimiteerd tot een Sportage met een hogere kilometerstand van rond de 150.000. 

Mijn concrete vraag: zal de hoge(re) km-stand resulteren in grote onderhouds- en/of reparatiekosten? 

Ter aanvulling: het idee is zo'n 4 jaar met de Sportage te rijden, gemiddeld aantal kilometers per jaar 15.000. 

Dit is overigens de eerste keer dat ik een Kia overweeg, mede dankzij alle berichten op deze geweldige website! 

Alvast bedankt voor jullie hulp!

• 1 jaar later...
Geplaatst
Op 26-5-2016 om 18:57, zei Die lange:

Hoi ,ik ben benieuwd of er al Sportage 3 modellen zijn met hoge km stand ?

Voor zowel benzine als diesel ,(vermeld er ook bij of er evt bijzondere problemen zijn geweest ?)

Ik trap af kia Sportage 3 1.6 gdi

bouwjaar 01-2011

Km stand 61940

Probleemloos heb net 500 km gereden

Inmiddels  5,5 jaar later 😁139500 km probleemloos 🥳enkel nieuwe banden en remmen, en beurten. Enige is dat de parkeersensoren soms niet goed werken .

Geplaatst
Op 15-6-2020 om 17:46, zei Falcon:

zelfs hier geen reaktie op

Ben het helemaal met je eens, heb ook vagen gesteld maar nooit een antwoord ,wel antwoorden over andere modellen auto's waar ik niets aan heb.

Geplaatst
Ben het helemaal met je eens, heb ook vagen gesteld maar nooit een antwoord ,wel antwoorden over andere modellen auto's waar ik niets aan heb.

Heb je nou serieus mijn bericht over hoe het werkt op een/dit forum geliked om vervolgens hier ook te gaan klagen?
Van Falcon hoef je iig niets te verwachten, die is begin dit jaar voor het laatst online geweest.

En zoals ik in het andere topic al aangaf; zonder meer echte info is die niet te beantwoorden en de antwoorden mbt de andere modellen zijn WEL relevant, want dit is een KIA-forum en Kia doet veel dingen op veel modellen op een vergelijkbare manier.
Geplaatst
18 uur geleden, zei Murcielaygo:

Heb je nou serieus mijn bericht over hoe het werkt op een/dit forum geliked om vervolgens hier ook te gaan klagen?
Van Falcon hoef je iig niets te verwachten, die is begin dit jaar voor het laatst online geweest.

En zoals ik in het andere topic al aangaf; zonder meer echte info is die niet te beantwoorden en de antwoorden mbt de andere modellen zijn WEL relevant, want dit is een KIA-forum en Kia doet veel dingen op veel modellen op een vergelijkbare manier.

Ik klaag niet manneke, ik konstateer iets en zeg dat gewoon, maar hoe jij hier op reageert zegd genoeg, je voelt je nogal aangesproken. Ik zal je blij maken, ik heb mijn account verwijderen aangevraagd. Jammer dat het zo moet gaan.

Geplaatst
Op 21-11-2021 om 21:32, zei Murcielaygo:

Als er vragen worden gesteld over de sportage moeten er ook antwoorden komen over de sportage en niet over zo'n kruiwagentje.

Geplaatst

Pfff... Wil je nou hulp of niet?
Ik weet niet of het je is opgevallen, maar deze eigenaar van een kruiwagentje is wel zo'n beetje de enige die een poging doet te helpen. Zelfs ondanks jouw ronduit onbeschofte manier van reageren.

En dan ga je ook nog eens een week na het zogenaamd vragen voor het verwijderen van je account nog een keer klagen, want dat doe je.

Deze community is blijkbaar niets voor jou, maar weggaan wil maar niet lukken?

• Like 1
  • Haha 1
  • 2 jaar later...
Geplaatst (aangepast)

Hallo ik heb een vraag,

Ik wil een Kia Sportage 2.0 kopen van bj 2007 het heeft bijna 300.000 km gelopen is dat een probleem van zo' n auto  ?????

bvd frans

aangepast door frans bos
Geplaatst

Dat is best veel, maar als het onderhoud goed is geweest .... Ik heb vroeger wel anwb keuringen laten doen, maar heb daar niet zo'n vertrouwen meer in.

een compressie test? remmen en koppeling status zeker laten meewegen.

Wat slijtage aan pedalen te zien? Als het bestuurders portier verticale speling heeft duidt dat vaak op slecht onderhoud, zo ook met plakkerige portierrubbers.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...