Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Zo leuk die KIA dagen, proefritjes en bezoeken.....

zo werden we x weken geleden verrast met de Powerbank van KIA

en vonden we vandaag een mooie aanvulling voor onze verzameling:

.

post-5019-0-18062800-1468096496_thumb.jpg

Kregen we zo ook vandaag een leuke sleutel in Ijsselstein:.

.

post-5019-0-52222800-1468096535_thumb.jpg

Leuke gadgets voor de verzamelaar :)

• Like 1
Geplaatst

Zo leuk die KIA dagen, proefritjes en bezoeken.....

zo werden we x weken geleden verrast met de Powerbank van KIA

en vonden we vandaag een mooie aanvulling voor onze verzameling:

.

attachicon.gifIMG_5820.jpg

Kregen we zo ook vandaag een leuke sleutel in Ijsselstein:.

.

attachicon.gifIMG_5822.jpg

Leuke gadgets voor de verzamelaar :)

Tja, die heb ik weer niet gehad. Denk dat er geen ruimte meer zat ivm de goede inruilprijs  :wink:

Geplaatst

Tja, die heb ik weer niet gehad. Denk dat er geen ruimte meer zat ivm de goede inruilprijs  :wink:

Ohw...

Ik dacht dat jij juist goed kon praten met de andere?

............Whaha, geintje Ron.

Maar dit heeft het vrouwtje van mij geregeld! Die kan praten hoor!

En dan hebben we nog niks op papier/getekend of iets dergelijks :)

Muntje uit Vianen en de sleutel lijkt mij duidelijk (thnx Marc)

Sleutel is wel 2 Gig hoor, goed voor 600/700 nummers!

Of die dat ook doet ? is binnenkort uit proberen :)

Heb je dat -opengewerkte- motorblok van die V6 Sorento gezien? :detective:

• Like 1
Geplaatst

Ook wel vermeldings waard:

De opgave van verbruik (uit de boeken van KIA Niro) 1 op 22-26?

de werkelijke verbruiks getallen zullen rond de 1 op 17 a 18 blijven steken (van de testrijders)

Ik ga voor de 1 op 20 echter, vind mijn vrouwtje de "Powerstand" leuk en hup: gas op die lolly, 1 op 15, 14 zoiets :)

Ik ben een Eco freak, mamma wil vooruit en snel de boodschappen doen! Tja, ....... wat kan ik daar tegenin brengen?

:)

Geplaatst

Dit zou volgens het filmpje een Prius tegenhanger zijn en die lijkt weer helemaal niet op een Niro.

Prijs is wel een lokker :) En de eerste looks en cijfers zijn wel weer zeer interessant!

Geplaatst

Ziet er inderdaad niet verkeerd uit, maar ben het met Wimis on eens, tegenhanger Prius en niet zo zeer Niro. Ik kies bewust voor de wat hogere zit en die mis je hier.

Maar nogmaals, zeker voor dit geld lijkt hij mij niet verkeerd.

Geplaatst

Met een hoogte van 145 cm. is de Ionic bijna 10 cm. lager dan de Niro en  gelijk aan bijv. de hoogte van de Kia Rio.

Met een lengte van 447 cm. is de Ionic wel 11 cm. langer dan de Niro. Een heel ander model dus.

De Ionic is 2 cm. lager en 7 cm. korter dan de Prius een dus een ietsje kleinere auto, maar ik zie de Ionic toch meer als een concurrent van de Prius dan de Niro. Zou ook niet logisch zijn, een concurrent in eigen bedrijf (al is het een andere merknaam).

De vanaf prijs van de Ionic is dan wel een stuk lager dan die van de Prius en ook de Niro, maar wat zit er dan standaard in en hoeveel actievoordeel en introductievoordeel als "inruilvoordeel" is hierin meegenomen? Pas als alles bekend is kan er een goed vergelijk gemaakt worden. Tot zover is het niet duidelijk hoeveel marketingtrucs in deze prijs zitten..

Geplaatst

Morgen even een offerte regelen voor de Niro (en inruil SP3)

Ben benieuwd wat Kooijman Vianen doet!

Geplaatst

Morgen even een offerte regelen voor de Niro (en inruil SP3)

Ben benieuwd wat Kooijman Vianen doet!

Toch niet Wolters? of kijken of Kooijman met een beter bod komt?

Geplaatst

Weet ik nog niet Ron, Wolters heeft een scherpe prijs maar Kooijman is mijn oude dealer van Toyota en die ziet mij graag terug!

• Like 1
Geplaatst

Succes!

Ben wel benieuwd of er Euri 1.400,-(Euri 1.000,- in geval van de ComfortLine) extra inruilpremie bovenop de ANWB koerslijst geboden wordt voor je SP3!

Bij het opvragen van de inruilprijs via Internet was dat voor mijn Kia Rio zeker niet het geval, maar wellicht is dat face to face beter.

Geplaatst

Succes!

Ben wel benieuwd of er Euri 1.400,-(Euri 1.000,- in geval van de ComfortLine) extra inruilpremie bovenop de ANWB koerslijst geboden wordt voor je SP3!

Bij het opvragen van de inruilprijs via Internet was dat voor mijn Kia Rio zeker niet het geval, maar wellicht is dat face to face beter.

Ik kreeg 1900. De brandstofbon werd ook in geld gedaan omdat ik meer dan 500 € aan accessoires had (trekhaak). Daarnaast lag de inruil al 2000€ boven de ANWB koers. Dus via Internet zegt niks ben ik achter gekomen.

Geplaatst

Ik kreeg 1900. De brandstofbon werd ook in geld gedaan omdat ik meer dan 500 € aan accessoires had (trekhaak). Daarnaast lag de inruil al 2000€ boven de ANWB koers. Dus via Internet zegt niks ben ik achter gekomen.

Dat is goede informatie!

Hoop dat Wilnis on er ook zo positief uit komt.

• Like 1
Gast Warmentuuter
Geplaatst

Je kan idd het beste naar de dealer gaan voor een inruil bod.

De website geeft alleen maar inruilwaarde wat de auto volgens de boeken waard is. (ik schrok hier ook van met inruil van de venga)

En de extra dingen die je hebt aangeschaft worden niet meegerekend of misschien ziet je Kia er als nieuw uit ook hier kijkt de website niet naar.

Buiten dat kan je met een verkoper onderhandelen.

Ik gebruikte het als richtlijn samen met de anwb koerslijst.

Het zal mijn verbazen dat je Rio niet meer waard is.

Geplaatst

Dank je voor het advies.

Ik ga echter de Rio niet inruilen; die gaat dan naar mijn zoon.

Blijft dan in de familie

Gast Warmentuuter
Geplaatst

Vaak wil de dealer je een korting geven omdat je niets inruilt. 

kan zomaar 5 tot 8% korting zijn. 

Geplaatst

@Derrek: in het volgende filmpje zie je kort de Kia Niro hoe het schuifdak is (10:45).

• Like 1
Geplaatst

Mooie deal op papier kunnen zetten bij Kooijman Vianen. (offerte)

Maar eerst een testrit met de Niro (en dan wel een goede) in BRK, morgen om 15:00 uur!

Wordt vervolgd.

@Mooi filmpje weer, Ron :tt1:

• Like 1
Geplaatst

Mooie deal op papier kunnen zetten bij Kooijman Vianen. (offerte)

Maar eerst een testrit met de Niro (en dan wel een goede) in BRK, morgen om 15:00 uur!

Wordt vervolgd.

@Mooi filmpje weer, Ron :tt1:

Dank je Wim. Deal bij Kooijman beter dan Wolters? Of scheelt het niet veel en blijf je liever bij Kooijman?

• Like 1
Geplaatst

offerte van Wolters is een paar honderd gunstiger maar die poets ik bij Kooijman nog wel weg.
Zit nu even bij de specs te kijken en wil overleggen met vrouwtje om toch voor de Business Line te gaan.
die paar extra opties vind ik er nu net even bij horen, kijk maar in de lijst voor de verschillen :winkiss:

Geplaatst

Enige optie die ik wilde was de adaptive cruisecontrol. Dat kan ook op een FE, maar dat is af fabriek en dus paar maanden levertijd. 

De leder bekleding, stoelverwarming, private glas en smart key zijn voor mij niet zo belangrijk. Dan is € 2.000,- extra mij te veel.

Geplaatst

Ja die adaptive cc vind ik een mooie optie en zeker als je veel van de cc gebruik maakt.
Vrouwtje heeft daar weer niets mee en gaat liever in de Turbo mode........... zal het verbruik van mij wel halveren :online2long:

Haha...... de kleur is geen discussie "Deep Cerulean" vinden we beide de mooiste kleur!

Benieuwd of we morgen de knoop kunnen doorhakken, met de financiën zit het wel snor !

• Like 1
Geplaatst

Wat mij betreft gaan we voor de Niro !

Mooie en geweldige proefrit gedaan met de Niro.
Nu hebben we de Hybride flink kunnen onderwerpen aan snelheid, remmen en bochtenwerk.
De Niro is een fijne gezinsauto (net een stapje kleiner dan de SP3) Niet alle opties kunnen testen maar het rij en weggedrag is prima!

Ik heb lekker de cc kunnen uitproberen, zowel op A2 als een 80 km weg. Werkt prima en reageert snel.
Auto rijdt heerlijk met die snelheden en zelfs de lijn assist doet het goed.
Echter krijg je heel snel de melding dat je je handen op het stuurwiel moet leggen.

post-5019-0-35336300-1468509808_thumb.jpg

Daarna vrouwtje achter het stuur en omdat je meer tijd hebt krijg je gelijk vragen over allerlei knopjes die ik ook niet allemaal ken.
Verder heeft zij naar grote tevredenheid gereden op: 80, 60 50 en 30 km wegen. Het uitrollen van de auto moet je daarbij aanleren.
Je wilt weer niet het aller laatste moment in de ankers als je een kruispunt nadert.

Ook hebben we de andere stoelen en kofferbak bekeken, net als onder de motorkap.
We hadden de donker blauwe, zeg maar zwart. De Deep Cerulean staat in Spanje.
USB omdat er geen CD speler in zit. Handig dat je gewoon de CD kan rippen en die blijven dan in mappen te benaderen.

Dit was een leuke middag. Nu eens kijken wat er bij de dealer nog mogelijk is!

PS weet iemand of ik voor de Business Line ook de extra inruil premie/en brandstof korting krijg?
Ja ik weet dat ik dit ook kan vragen bij de dealer.

• Like 2
Geplaatst

De 1400 + brandstofbon krijg je bij elke uitvoering m.u.v. de comfortline. Staat volgens mij ook op de website.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...