Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik heb een Cee'd 1.4 ISG Mind 2016 en deze heeft geen parkeer sensoren vooraan,de versie hoger heeft deze wel.

Wat ik graag wil weten of de bedrading aanwezig is en het enkel het plaatsen van de sensoren en aansluiten is en is dit een dure grap ?

Ik zou dit dan bij de dealer laten uitvoeren. Ik kan het daar ook vragen maar mss heeft er hier iemand ervaring mee ?

Alvast bedankt.

Geplaatst

Ik heb voor de limo van mijn vrouw (Honda Jazz) een offerte gevraagd voor parkeersensoren aan de achterzijde (van de auto dan  :-) ). Kosten sensoren +  inbouw 100 euro. Lijkt me niet te duur. Uiteraard is er geen bedrading aanwezig. Nu maakt het wel verschil of je ze voor of achter wil hebben. Achter kun je toe met piepjes en de boel aansluiten op de achteruitrijlichten. Voor wordt meestal een display gebruikt. Tenminste in mijjn Cee'd wel. Daar zie ik de afstand per sensor in kleur. Geel gaat nog net. Rood is linke soep. Enfin voor sensoren aan de voorzijde moet dus een display gemonteerd worden op je dashboard en ze moeten draadjes trekken. Zal vast wel wat duurder uitpakken. Misschien 200 euro bij een heel goedkoop inbouwstation?

Geplaatst

Ik heb voor de limo van mijn vrouw (Honda Jazz) een offerte gevraagd voor parkeersensoren aan de achterzijde (van de auto dan  :-) ). Kosten sensoren +  inbouw 100 euro. Lijkt me niet te duur. Uiteraard is er geen bedrading aanwezig. Nu maakt het wel verschil of je ze voor of achter wil hebben. Achter kun je toe met piepjes en de boel aansluiten op de achteruitrijlichten. Voor wordt meestal een display gebruikt. Tenminste in mijjn Cee'd wel. Daar zie ik de afstand per sensor in kleur. Geel gaat nog net. Rood is linke soep. Enfin voor sensoren aan de voorzijde moet dus een display gemonteerd worden op je dashboard en ze moeten draadjes trekken. Zal vast wel wat duurder uitpakken. Misschien 200 euro bij een heel goedkoop inbouwstation?

Het is voor vele automodellen toch zo dat voor alle modellen al bedrading voorzien is ook al zijn deze niet actief (aangesloten) De Cee'd Sense heeft sensoren vooraan en volgens mij is de bedrading aanwezig en het lijkt me helemaal sterk dat er een display op het dashboard moet gemonteerd worden.Ik ga eens een mail aan de dealer sturen.

Geplaatst

Display is niet perse nodig. Maar dat zie je tegenwoordig steeds meer bij parkeersensoren zowel voor als achter.

Overigens is het helemaal niet gebruikelijk om verschillende uitvoeringen wel uit te rusten met de volledige bekabeling.

Als er bekabeling zit voor een optie die je niet af fabriek hebt, dan heb je geluk.

Geplaatst

Jammer, 3 reacties waar je totaal niets aan hebt.

Dan zoek je het toch lekker zelf uit.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...