xtra40 Geplaatst 19 Augustus, 2016 Geplaatst 19 Augustus, 2016 Het dachbord van de facelift is wel het zelfde Alleen het radio front heeft andere kachel roosters en de alarmlicht schakelaar is ook veranderd dus let er wel op als je een radio aanschaft dat het radio front anders is Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Periquito Geplaatst 26 Augustus, 2016 Geplaatst 26 Augustus, 2016 Weet iemand waar ik de prijzen kan vinden van de units op witson.com ? Via Alibaba vind ik ze wel maar weet niet zeker of dit echt van witson komt... Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 26 Augustus, 2016 Geplaatst 26 Augustus, 2016 Hallo Periquito,Gewoon even een prijsopgave vragen bij witson zelf. Je kan een mailtje sturen aan bob@witson.com. Bob kan je dan precies vertellen wat de unit gaat kosten. Quote
Periquito Geplaatst 26 Augustus, 2016 Geplaatst 26 Augustus, 2016 Dank je wel Lourens. Gaan we doen. Groet, Jairo Quote
Toshi Geplaatst 30 Augustus, 2016 Geplaatst 30 Augustus, 2016 heb inmiddels het setje binnen inclusief bijbehorende dashcam en achteruitrij camera. het systeem installeren gaat wel lukken mbv de schitterende handleiding hier op het forum, maar die dashcam en achteruitrij camera zie ik mezelf niet installeren. of valt het allemaal wel mee? Quote
Mclaren2016 Geplaatst 2 September, 2016 Geplaatst 2 September, 2016 Iemand nog intresse in een pioneer avic f860bt Quote
xtra40 Geplaatst 2 September, 2016 Geplaatst 2 September, 2016 Iemand nog intresse in een pioneer avic f860bt Voor de verkoop van spullen hebben we een verkoop / te koop gevraagd afdeling waar je je spullen te koop kunt aanbieden http://www.kiaclub.nl/forum/13-te-koop-aangeboden-gevraagd/ Quote
Mclaren2016 Geplaatst 2 September, 2016 Geplaatst 2 September, 2016 Okee dat had ik nog niet gezien Dankje Quote
moneywim Geplaatst 3 September, 2016 Geplaatst 3 September, 2016 Ik zie op internet een hoop reuring over inbouw navigatie.nl en aan verwante waar hebben jullie het systeem besteld? Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 3 September, 2016 Geplaatst 3 September, 2016 Ik zie op internet een hoop reuring over inbouw navigatie.nl en aan verwante waar hebben jullie het systeem besteld? Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk Veel van ons hebben hem rechtstreeks bij witson.com zelf besteld. Even mailtje naar bob@witson.com met wat je graag zou willen bestellen. Quote
moneywim Geplaatst 3 September, 2016 Geplaatst 3 September, 2016 Veel van ons hebben hem rechtstreeks bij witson.com zelf besteld. Even mailtje naar bob@witson.com met wat je graag zou willen bestellen.Oké top want het is een te groot bedrag om risico's mee te nemen.Komen er nog bepaalde kosten bij zoals inklarings kosten of moet ik dat ook aan bob vragen? Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 3 September, 2016 Geplaatst 3 September, 2016 Ik heb ergens gelezen dat ze ook wel eens via een Nederlandse leverancier leveren. Dan heb je zowiezo geen problemen met invoerrechten. Maar idd Even navragen bij Bob. Quote
moneywim Geplaatst 4 September, 2016 Geplaatst 4 September, 2016 http://www.aliexpress.com/store/product/WITSON-Android-5-1-Quad-Core-CAR-DVD-for-KIA-K3-RIO-2012-CAR-GPS-RADIO/601467_32697610573.html Deze link krijg ik nu van crystal even rustig lezen of alles erbij zit wat je nodig hebt maar het lijkt compleet. Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk Quote
xtra40 Geplaatst 4 September, 2016 Geplaatst 4 September, 2016 Nou het gaat al verkeerd in de text die er bij staat Deze is zeker nier voor een Toyota camri Let daar erg goed op aks je iets koopt bij hun Gaat altijd wel goed bij witson maar als er dus zulke foutjes staan en je moet het terug sturen moet je dat zelf betalen Dus beter nummer en type van de radio door geven die bij witson zelf op de site staat om dut soort fouten te voorkomen Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
moneywim Geplaatst 4 September, 2016 Geplaatst 4 September, 2016 Klopt viel mij ook op in de titel tekst klopt het verder wel.... Dit is de mail die ik gestuurd heb: On the website of witson.com I saw a great device and I'm curious about the price. Its about w2-A5507 Could you tell me what the price is for shipping it to the Netherlands and if possible including taxes. en dat nummer komt overeen met www.witson.com/en/displayproduct.html?proID=102698416 Lijkt goed te moeten zijn... Wel bijzonder dat dit 5.1 Android is mogelijk een geüpdatet versie? Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk Quote
Mclaren2016 Geplaatst 5 September, 2016 Geplaatst 5 September, 2016 Die witson systemen zijn die betrouwbaar en zijn ze beetje snel met opstarten als je de auto gaat starten? Quote
xtra40 Geplaatst 5 September, 2016 Geplaatst 5 September, 2016 zijn niks sneller of trager dan een pioneer of en ander merk Quote
xtra40 Geplaatst 5 September, 2016 Geplaatst 5 September, 2016 maar ik denk dat je beter je pioneer kan laten zitten is toch wel even beter de witdons zijn opzich goed maar de radio ontvangst is slechter Quote
Mclaren2016 Geplaatst 5 September, 2016 Geplaatst 5 September, 2016 Okee wat is eigenlijk het verschil tussen en windows en android systeem Quote
xtra40 Geplaatst 5 September, 2016 Geplaatst 5 September, 2016 wat je zelf al zegt de ene heeft het besturing systeem windows CE en die anderen hebben een android besturing systeem Quote
Mclaren2016 Geplaatst 5 September, 2016 Geplaatst 5 September, 2016 Maakt het verschil dan uit tussen die 2? Quote
xtra40 Geplaatst 5 September, 2016 Geplaatst 5 September, 2016 Units zijn vaak het zelfde alleen de soft ware is vaan anders en naar gelang je ergens goed mee overweg kan kies je nu is er voor Android best veel te verkrijgen werkt beetje net als een telefoon Ik persoonlijk kan er niet zo mee overweg en vind het te ingewikkeld Dus het ligt er aan wat je zelf handige soft ware vind Windows of Android Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
moneywim Geplaatst 5 September, 2016 Geplaatst 5 September, 2016 Ik heb de mijne besteld via de link die ik van bob/crystal heb gekregen, we wachten het maar rustig af. Hopelijk wordt ie snel verzonden vind het toch wel spannend zon bedrag via alliexpress afrekenen. Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk Quote
xtra40 Geplaatst 5 September, 2016 Geplaatst 5 September, 2016 Als je het via de juiste weg hebt betaald ben je bij alieexpres ook verzekert dat je je spullen krijgt of je geld terug Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Mclaren2016 Geplaatst 5 September, 2016 Geplaatst 5 September, 2016 Ik weet niet hoe de besturing is van een windows systeem, dat android besturing ken ik wel van telefoons. Heb iemand trouwens die OBD funtie gebruikt Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.