Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Het dachbord van de facelift is wel het zelfde

Alleen het radio front heeft andere kachel roosters en de alarmlicht schakelaar is ook veranderd dus let er wel op als je een radio aanschaft dat het radio front anders is

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

Weet iemand waar ik de prijzen kan vinden van de units op witson.com ? Via Alibaba vind ik ze wel maar weet niet zeker of dit echt van witson komt...

Geplaatst

Hallo Periquito,

Gewoon even een prijsopgave vragen bij witson zelf. Je kan een mailtje sturen aan bob@witson.com. Bob kan je dan precies vertellen wat de unit gaat kosten.

Geplaatst

heb inmiddels het setje binnen inclusief bijbehorende dashcam en achteruitrij camera. het systeem installeren gaat wel lukken mbv de schitterende handleiding hier op het forum, maar die dashcam en achteruitrij camera zie ik mezelf niet installeren. of valt het allemaal wel mee?

Geplaatst

Ik zie op internet een hoop reuring over inbouw navigatie.nl en aan verwante waar hebben jullie het systeem besteld?

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Veel van ons hebben hem rechtstreeks bij witson.com zelf besteld. Even mailtje naar bob@witson.com met wat je graag zou willen bestellen.

Geplaatst

Veel van ons hebben hem rechtstreeks bij witson.com zelf besteld. Even mailtje naar bob@witson.com met wat je graag zou willen bestellen.

Oké top want het is een te groot bedrag om risico's mee te nemen.

Komen er nog bepaalde kosten bij zoals inklarings kosten of moet ik dat ook aan bob vragen?

Geplaatst

Ik heb ergens gelezen dat ze ook wel eens via een Nederlandse leverancier leveren. Dan heb je zowiezo geen problemen met invoerrechten. Maar idd Even navragen bij Bob.

Geplaatst

Nou het gaat al verkeerd in de text die er bij staat

Deze is zeker nier voor een Toyota camri

Let daar erg goed op aks je iets koopt bij hun

Gaat altijd wel goed bij witson maar als er dus zulke foutjes staan en je moet het terug sturen moet je dat zelf betalen

Dus beter nummer en type van de radio door geven die bij witson zelf op de site staat om dut soort fouten te voorkomen

Geplaatst

Klopt viel mij ook op in de titel tekst klopt het verder wel....

Dit is de mail die ik gestuurd heb:

On the website of witson.com I saw a great device and I'm curious about the price.

Its about w2-A5507

Could you tell me what the price is for shipping it to the Netherlands and if possible including taxes.

en dat nummer komt overeen met

www.witson.com/en/displayproduct.html?proID=102698416

Lijkt goed te moeten zijn... Wel bijzonder dat dit 5.1 Android is mogelijk een geüpdatet versie?

Geplaatst

maar ik denk dat je beter je pioneer kan laten zitten is toch wel even beter 

de witdons zijn opzich goed maar de radio ontvangst is slechter 

Geplaatst

Units zijn vaak het zelfde alleen de soft ware is vaan anders en naar gelang je ergens goed mee overweg kan kies je nu is er voor Android best veel te verkrijgen werkt beetje net als een telefoon

Ik persoonlijk kan er niet zo mee overweg en vind het te ingewikkeld

Dus het ligt er aan wat je zelf handige soft ware vind Windows of Android

Geplaatst

Ik heb de mijne besteld via de link die ik van bob/crystal heb gekregen, we wachten het maar rustig af. Hopelijk wordt ie snel verzonden vind het toch wel spannend zon bedrag via alliexpress afrekenen.

Geplaatst

Als je het via de juiste weg hebt betaald ben je bij alieexpres ook verzekert dat je je spullen krijgt of je geld terug

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...