podijk Geplaatst 3 September, 2016 Geplaatst 3 September, 2016 Beste Forumleden, Mijn naam is Peter en mijn vrouw en ik hebben sinds kort een Kia Picanto. ( een witte Comfortplusline Navigator 1.0 3-cilinder) Na 30 jaar Fiat te hebben gereden, voornamelijk Panda's en zonder problemen, werd het toch tijd voor een nieuw merk. Naast de 7 jaar garantie, sprak het leuke sportieve model en de volwassen rijeigenschappen ons aan. De keuze was snel gemaakt. Met een vriendelijke groet, Peter Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 3 September, 2016 Geplaatst 3 September, 2016 Hallo Peter en vrouw, Welkom op het forum. Voor mij was de 7 jaar garantie ook 1 van de redenen om over te stappen op een Kia. Ondertussen rijden wij al onze 3e Kia. Wij willen eigenlijk niet anders meer. Een picanto is idd een leuke auto ( krijg er wel eens 1 mee als vervangend vervoer) En in het wit is hij natuurlijk het mooist. Groet en heel veel plezier met jullie picanto. Lourens Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.