Tuurke Geplaatst 17 September, 2016 Geplaatst 17 September, 2016 Hallo allemaal, ik wilde op mijn nieuwe Cee'd SW GT-line de koplampen een tikje naar beneden richten maar ik vind het knopje van de niveauregeling nergens. Mijn vorige Cee'd had daar een duimwieltje links onder het stuur voor. Zit dat nu ergens anders, of is het wegbezuinigd? Verstuurd vanaf mijn LG-D802 met Tapatalk Quote
Murcielaygo Geplaatst 17 September, 2016 Geplaatst 17 September, 2016 Wat staat er in het boekje vd auto? Zit het niet in een menu? Of met toetsen omhoog en omlaag ipv een wieltje? Quote
Tuurke Geplaatst 17 September, 2016 Topic Starter Geplaatst 17 September, 2016 Wat staat er in het boekje vd auto? Zit het niet in een menu? Of met toetsen omhoog en omlaag ipv een wieltje? Nee, geen toetsen en ook niet in een van de menu's. Het boekje heb ik niet geraadpleegd tijdens het rijden...Ik vind het wel vreemd, volgens mij is die niveauregeling wettelijk verplicht, dit om een tegenligger niet te verblinden als je zwaar spul in je kofferbak hebt. Of werkt het tegenwoordig automatisch? Verstuurd vanaf mijn K007 met Tapatalk Quote
Nieles Geplaatst 18 September, 2016 Geplaatst 18 September, 2016 als je xenon af fabriek hebt is dit idd automatisch ja Quote
Raymond GT-Line Geplaatst 18 September, 2016 Geplaatst 18 September, 2016 Dit gebeurt gewoon automatisch hoor. Als je dimlicht aan maakt zie je dat de xenon zich eerst kalibreert. Zocht ook naar dat knopje in m'n GT maar het was er niet. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.