duiveltje Geplaatst 27 September, 2016 Geplaatst 27 September, 2016 Hallo, Ik ben Stefan 35 uit de kop van noord holland. Woon samen met mijn vriendin en onze zoon Voor vrouwlief sta ik op het punt een kia picanto te kopen.. Dacht kom eens buurten kijken of hier wat nuttige info staat. De picanto zal nieuw uit de fabriek rollen... iemand nog leuke spullentjes of websites waar dat te bestellen is? Planning is een comfort plusline navigator te kopen.. maar willen ook verlagen andere velgjes eronder, uitlaatje en nog wat dingetjes.. Iemand goeie tips wat waar te kopen? Quote
xtra40 Geplaatst 27 September, 2016 Geplaatst 27 September, 2016 Hallo stefan welkom hier op het forum en ik hoop dat moeders de vrouw veel plezier zal gaan beleven aan der picanto verder zou ik zeggen lees het forum maar een goed door er is veel te vinden op gebied van accessoire en dat soort zaken Quote
duiveltje Geplaatst 27 September, 2016 Topic Starter Geplaatst 27 September, 2016 dankjewel moet goed komen Quote
Baggio Geplaatst 11 Oktober, 2016 Geplaatst 11 Oktober, 2016 Welkom en veel lees plezier om het forum. Verstuurd vanaf mijn GT-I9301I met Tapatalk Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.