Jump to content

Vervorming diffuser

reinaart

Recommended Posts

Guest Vitara 2

Ik heb even een rondje foto's van Niro gegoogeld.....

Er zijn er wel meer te vinden waar de diffuser een beetje vervorming vertoont (niet zo erg al bij die van jou)

1155171.jpg

Maar op de Niro die tijdens de presentatie gebruikt is zit hij super strak (dus het kan wel)

2017-Kia-Niro-Hybrid-rear-three-quarter-

Ik heb 2 foto's toegevoegd, links en rechts. Is wat donker en heb een trekhaak, dus er is een stuk uitgehaald, helaas.

Mijn idee is dat hij idd rechts iets is 'uitgezakt' bij de uitlaat, maar niet in die mate als bij jou.

post-15098-0-38472900-1476726268_thumb.jpg

post-15098-0-12279100-1476726291_thumb.jpg

Guest Warmentuuter

In de garage beweren ze dat het door de uitlaat zou komen.(warmte)

Wel een apart verhaal maar het zou natuurlijk kunnen.

Het ziet er eerlijk gezegd ook niet uit. 

Laat de dealer het maar oplossen dat het weer netjes en strak eruit ziet. 

Ik heb na aanleiding van jouw bericht ook even gekeken en zie inderdaad bij mij ook wat vervorming.

Ik zal het in de gaten houden nu en ook eens langs de dealer gaan en kijken wat hij er van zegt dan.attachicon.gifimage-2016-10-19 (1).jpgattachicon.gifimage-2016-10-19.jpg

Lijkt wel met een plaatschaar gekipt te zijn ,is in elk geval niet door de uitlaat dit.

• Like 1

Jep bij de onze is dat ook. En bij de Niro van een vriend heb ik eens gekeken, die heeft het ook. 

Wel mooi dat het al herkend is en er wat aan gaat gebeuren.

Yep, eindelijk een foto kunnen maken....
Vind het nogal meevallen! Ja okee, op de knieën en dan nog lager om dat goed in beeld te brengen.

Er is wat vervorming maar mij stoort dat niet echt. Na bijna 8000 km lijkt het wel weer wat recht te trekken :online2long:

Je moet ook wel echt door de knieën en/of op je buik ......... om dat te zien :)

Diffuser.jpg

Het is Herfst in het land!

• Like 3

Guest Vitara 2

Vind het nogal meevallen! Ja okee, op de knieën en dan nog lager om dat goed in beeld te brengen.

Er is wat vervorming maar mij stoort dat niet echt. Na bijna 8000 km lijkt het wel weer wat recht te trekken :online2long:

Je moet ook wel echt door de knieën en/of op je buik ......... om dat te zien :)

Diffuser.jpg

Je hebt de 8000 km zeker zoooooo langzaam gereden dat je alles elektrisch heb gedaan. En ja dan wordt de uitlaat niet warm

Diffuser.jpg

Blij voor u dat het je niet stoort !

Maar ik vind dit niet kunnen , maar ieder zijn gedacht hé.

Er is bijna geen vervorming te zien dan Zou ik ook niet klagen .

Guest Vitara 2

"vroeger" had een maatje van mij een oude Trans Am, ding zag er niet uit roest, deuken en verweerde lak. Maar hij noemde het altijd zijn mooie 100 100 auto ..... met 100kmh op 100m afstand zag hij er best goed uit.