Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Een auto van rond de 30000€ moet in orde zijn ...

Hoe klein een fout ook is .

Voor de ene is het geen probleem voor de andere wel .

Voor mij is de vervorming te goed zichtbaaar en ik moet niet op mijn knieën om het te zien

Geplaatst

Een auto van rond de 30000€ moet in orde zijn ...

Gewoon helder en wordt ook opgelost.

• Like 1
Geplaatst

Duidelijk, voor dat geld mag je hogere verwachtingen hebben. Het is niet een 'broodje kopen bij de bakker'.

• Like 1
Geplaatst

Nou als mijn Rio van 16k dit probleem zou hebben sta ik toch ook echt bij de dealer op de stoep. Ik denk niet dat het zozeer er mee te maken heeft wat de auto nieuw heeft gekost.

Geplaatst

Duidelijk, voor dat geld mag je hogere verwachtingen hebben. Het is niet een 'broodje kopen bij de bakker'.

Broodje met een haar erin bij de bakker vreten we ook niet..

Ben wel benieuwd of het het bij leden verschilt na x1000 km.

Geplaatst

Lijkt me een productiefout,het is wss niemand opgevallen tot het hier ter sprake kwam ?

Geplaatst

Ik zou het als ik jullie was, het wel allemaal nog even individueel melden bij jullie dealer.

En niet alleen hier posten.

Geplaatst

Net bericht gehad van Kia !

Ze zijn een verbeterde versie aan het maken van de diffuser .

Zodra deze te verkrijgen is gaan ze deze vervangen.

Mea Culpa dus

• Like 1
Geplaatst

Ik zou het als ik jullie was, het wel allemaal nog even individueel melden bij jullie dealer.

En niet alleen hier posten.

ik heb het gemeld en ze hebben een foto er van gemaakt en die opgestuurd naar Kia, dus even afwachten op het antwoord dan.

Geplaatst

Ik heb 2 foto's toegevoegd, links en rechts. Is wat donker en heb een trekhaak, dus er is een stuk uitgehaald, helaas.

Mijn idee is dat hij idd rechts iets is 'uitgezakt' bij de uitlaat, maar niet in die mate als bij jou.

Hallo Ron,

Ik vraag me af hoe de (verwijderbare) trekhaak van de Niro wordt vastgemaakt/uitgenomen.

Wordt hij van onderen ingestoken?

Ik zie geen contactdoos zitten. 

Klapt die naar beneden?

Mss een fotootje.

Dank.

Geplaatst

Ben nu niet thuis. Zal morgen ff kijken voor foto. Trekhaak druk j van onderaf omhoog, en de contactdoos draait inderdaad naar beneden.

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk

Geplaatst

Heb net wat foto's gepost van de trekhaak. Merk nu dat, doordat de diffuser iets doorhangt, deze komt tegen de blauwe draaiknop van de trekhaak.

• 1 maand later...
Geplaatst
Op 27-10-2016 om 19:00 zei olympus:

ik heb het gemeld en ze hebben een foto er van gemaakt en die opgestuurd naar Kia, dus even afwachten op het antwoord dan.

Nog geen reactie ontvangen?

Geplaatst
17 minuten geleden zei Jan Niro:

nee nog steeds niet, zal er morgen eens heen gaan weer.

• Like 1
Geplaatst

Hoe makkelijk is deze diffuser te vervangen door KIA? Niet dat er daarna andere zaken rondom de bumper minder goed uitzien....
Zal bij het volgende bezoek aan de garage eens melden omdat ik ook een lichte buiging zie (maar me er nog niet zo druk over maak :-) )

Geplaatst
Op 9-12-2016 om 18:05 zei Jan Niro:

vandaag weer gebeld en helaas de verkoper was er niet die het behandeld heeft, maar ze maken een aantekening.

• 3 weken later...
Geplaatst

Vandaag contact gehad met mijn kia dealer en deze had weer met kia gesproken en vertelde mij dat er voorlopig nog niks ondernomen wordt door kia. Waarschijnlijk moeten er eerst meer klachten komen willen ze actie ondernemen.

• Like 1
Geplaatst

:) vreemde mensen in garage's en bij kia :) Ik kreeg te horen was een bekend probleem en waren er mee bezig :)

Geplaatst
9 minuten geleden zei niro:

:) vreemde mensen in garage's en bij kia :) Ik kreeg te horen was een bekend probleem en waren er mee bezig :)

Ik heb hetzelfde te horen gekregen als Olympus, lijken vooralsnog niks te doen. En als je een trekhaak hebt laten monteren al helemaal niet, dan heb je er zelf voor gekozen om er een gat in te laten maken. Alsof je keuze hebt als je een trekhaak wilt, het kan namelijk niet anders.

• Like 1
  • 2 maanden later...
Geplaatst

Even een update .

diffuser zal vervangen worden !

is blijkbaar appart vervangbaar en duurt ongeveer 30 min. 

De huidige diffusers zijn steviger gemaakt.

• Like 3

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...