Ron Penguin Geplaatst 11 Maart, 2017 Geplaatst 11 Maart, 2017 Ben benieuwd of iedereen hierover geïnformeerd wordt die het heeft aangekaart ... 1 Quote
Derrek Geplaatst 11 Maart, 2017 Geplaatst 11 Maart, 2017 2 uur geleden zei reinaart: Even een update . diffuser zal vervangen worden ! is blijkbaar appart vervangbaar en duurt ongeveer 30 min. De huidige diffusers zijn steviger gemaakt. Heb je deze informatie van Kia Nederland of van je dealer? En wordt het kosteloos gedaan? 2 Quote
reinaart Geplaatst 11 Maart, 2017 Topic Starter Geplaatst 11 Maart, 2017 Van mijn dealer . mijn Niro moest hersteld worden . Voorbumper vervangen ( tegen paaltje gereden ) Ik vroeg ik of er nieuws was ivm de diffuser ! Toen ik terug om mijn wagen ging, vroeg in het nog eens en dan vertelde ze me. Dat ze een nieuwe gaan monteren. Mvg, 2 Quote
Ron Penguin Geplaatst 23 Maart, 2017 Geplaatst 23 Maart, 2017 Ik lees dat er meerdere mensen nu aangeven dat ze een nieuwe diffuser krijgen, is dat nu officieel onder garantie? 2 Quote
olympus Geplaatst 23 Maart, 2017 Geplaatst 23 Maart, 2017 20 minuten geleden zei Ron Penguin: Ik lees dat er meerdere mensen nu aangeven dat ze een nieuwe diffuser krijgen, is dat nu officieel onder garantie? Volgens mij wel Ron want toen ik het vanochtend vroeg wisten ze het eerst niet zeker en na de software update vertelden ze mij dat ze de diffuser gaan bestellen. 3 Quote
Dudeljo Geplaatst 4 April, 2017 Geplaatst 4 April, 2017 Vandaag 4 april is er op mijn First Edition een nieuwe diffuser gemonteerd. De oude was op de bekende plek doorgehangen. Ook bij deze melding was ik natuurlijk weer de eerste die dit aangaf. (haha). 2 Quote
olympus Geplaatst 5 April, 2017 Geplaatst 5 April, 2017 Mooi man, ik ben vrijdag aan de beurt voor een nieuwe. 2 Quote
olympus Geplaatst 7 April, 2017 Geplaatst 7 April, 2017 En de nieuwe diffuser zit er op, een rechte deze keer, gelijk de laatste motormanagement software erop gezet maar nog niet de CC software, dat wordt later. 4 Quote
reinaart Geplaatst 13 April, 2017 Topic Starter Geplaatst 13 April, 2017 De diffuser werd vandaag vervangen ! En deze is nu toch een stuk mooier ! 3 Quote
Derrek Geplaatst 15 April, 2017 Geplaatst 15 April, 2017 Op 13-4-2017 om 19:55 zei reinaart: De diffuser werd vandaag vervangen ! En deze is nu toch een stuk mooier ! Wat is mooier? Is hij dikker? Of anderszins steviger? 2 Quote
bigwade Geplaatst 15 April, 2017 Geplaatst 15 April, 2017 5 uur geleden zei Derrek: Wat is mooier? Is hij dikker? Of anderszins steviger? Ik denk heel en niet vervormd. 2 Quote
olympus Geplaatst 16 April, 2017 Geplaatst 16 April, 2017 Ongetwijfeld steviger, even dik en rechter dan mijn oude diffuser. 1 Quote
reinaart Geplaatst 20 April, 2017 Topic Starter Geplaatst 20 April, 2017 Gewoon bijna een lijn zonder golf erin . ook is hij steviger . 1 Quote
JosV Geplaatst 23 April, 2017 Geplaatst 23 April, 2017 Op 3/23/2017 om 17:32 zei olympus: Volgens mij wel Ron want toen ik het vanochtend vroeg wisten ze het eerst niet zeker en na de software update vertelden ze mij dat ze de diffuser gaan bestellen. Op zich vind ik de vervorming wel meevallen (zie foto), maar ik vind het ook vreemd dat KIA dan niet standaard een vervanging aankondigt. KIA heeft de gegevens van alle Niro rijders (de garage uiteraard ook), dus hoeveel moeite is het om ons daarop attent te maken. Dezelfde geheimdoenerij als met de software updates lijkt me. Mijn auto was onlangs in de garage, en er werd me niets verteld over een vervanging van de diffuser. Klanten moeten dus blijkbaar eerst klagen om geholpen te worden. 2 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.