reinaart Geplaatst 17 Oktober, 2016 Geplaatst 17 Oktober, 2016 Nog iemand zo'n vervorming aan zijn diffuser onderaan achterste bumper ?Ik vind dit er niet zo mooi uitzien of ben ik te streng ?Alvast garage bezocht vandaag en ze kijken wat ze er kunnen mee doen . Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 17 Oktober, 2016 Geplaatst 17 Oktober, 2016 Zeker niet te streng.... Dit ziet er echt niet netjes uit. Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 17 Oktober, 2016 Geplaatst 17 Oktober, 2016 Ik heb even een rondje foto's van Niro gegoogeld..... Er zijn er wel meer te vinden waar de diffuser een beetje vervorming vertoont (niet zo erg al bij die van jou) Maar op de Niro die tijdens de presentatie gebruikt is zit hij super strak (dus het kan wel) Quote
reinaart Geplaatst 17 Oktober, 2016 Topic Starter Geplaatst 17 Oktober, 2016 Dat is juist, had ik ook al gezien . In de garage beweren ze dat het door de uitlaat zou komen.(warmte) En dat ze aan Kia een oplossing gaan vragen. Quote
Smart Geplaatst 17 Oktober, 2016 Geplaatst 17 Oktober, 2016 Was dat niet onze testauto bigwade...die verrekte drempels ook, 120 km/u was over the top! Quote
Ron Penguin Geplaatst 17 Oktober, 2016 Geplaatst 17 Oktober, 2016 Ik heb 2 foto's toegevoegd, links en rechts. Is wat donker en heb een trekhaak, dus er is een stuk uitgehaald, helaas. Mijn idee is dat hij idd rechts iets is 'uitgezakt' bij de uitlaat, maar niet in die mate als bij jou. Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 17 Oktober, 2016 Geplaatst 17 Oktober, 2016 Ik hoor een productiefoutje .... Quote
reinaart Geplaatst 17 Oktober, 2016 Topic Starter Geplaatst 17 Oktober, 2016 We wachten geduldig af wat kia ga doen maar mooi is anders ! Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 17 Oktober, 2016 Geplaatst 17 Oktober, 2016 In de garage beweren ze dat het door de uitlaat zou komen.(warmte) Wel een apart verhaal maar het zou natuurlijk kunnen. Het ziet er eerlijk gezegd ook niet uit. Laat de dealer het maar oplossen dat het weer netjes en strak eruit ziet. Quote
bigwade Geplaatst 17 Oktober, 2016 Geplaatst 17 Oktober, 2016 Was dat niet onze testauto bigwade...die verrekte drempels ook, 120 km/u was over the top! Zou kunnen, uitlaat was ook errug heet.... Maar eh... dit hoort niet. Koreaans waaibomenplastic, jammer. Quote
reinaart Geplaatst 19 Oktober, 2016 Topic Starter Geplaatst 19 Oktober, 2016 Net bericht gehad van Kia ! Ze zijn een verbeterde versie aan het maken van de diffuser . Zodra deze te verkrijgen is gaan ze deze vervangen. 5 Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 19 Oktober, 2016 Geplaatst 19 Oktober, 2016 Kijk en daarom rij ik nou Kia.. Over het algemeen wordt alles netjes opgelost Quote
bigwade Geplaatst 19 Oktober, 2016 Geplaatst 19 Oktober, 2016 Net bericht gehad van Kia ! Ze zijn een verbeterde versie aan het maken van de diffuser . Zodra deze te verkrijgen is gaan ze deze vervangen. Keurig ! 1 Quote
olympus Geplaatst 19 Oktober, 2016 Geplaatst 19 Oktober, 2016 Ik heb na aanleiding van jouw bericht ook even gekeken en zie inderdaad bij mij ook wat vervorming. Ik zal het in de gaten houden nu en ook eens langs de dealer gaan en kijken wat hij er van zegt dan. Quote
Wimis on Geplaatst 19 Oktober, 2016 Geplaatst 19 Oktober, 2016 Te donker (al) om nog een foto te maken......Morgen nog maar eens even kijken! Quote
ludoke Geplaatst 19 Oktober, 2016 Geplaatst 19 Oktober, 2016 Ik heb na aanleiding van jouw bericht ook even gekeken en zie inderdaad bij mij ook wat vervorming. Ik zal het in de gaten houden nu en ook eens langs de dealer gaan en kijken wat hij er van zegt dan.image-2016-10-19 (1).jpgimage-2016-10-19.jpg Lijkt wel met een plaatschaar gekipt te zijn ,is in elk geval niet door de uitlaat dit. 1 Quote
Gast niro Geplaatst 19 Oktober, 2016 Geplaatst 19 Oktober, 2016 Jep bij de onze is dat ook. En bij de Niro van een vriend heb ik eens gekeken, die heeft het ook. Wel mooi dat het al herkend is en er wat aan gaat gebeuren. Quote
Wimis on Geplaatst 24 Oktober, 2016 Geplaatst 24 Oktober, 2016 Yep, eindelijk een foto kunnen maken....Vind het nogal meevallen! Ja okee, op de knieën en dan nog lager om dat goed in beeld te brengen. Er is wat vervorming maar mij stoort dat niet echt. Na bijna 8000 km lijkt het wel weer wat recht te trekken Je moet ook wel echt door de knieën en/of op je buik ......... om dat te zien Het is Herfst in het land! 3 Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 24 Oktober, 2016 Geplaatst 24 Oktober, 2016 Yep, eindelijk een foto kunnen maken.... Vind het nogal meevallen! Ja okee, op de knieën en dan nog lager om dat goed in beeld te brengen. Er is wat vervorming maar mij stoort dat niet echt. Na bijna 8000 km lijkt het wel weer wat recht te trekken Je moet ook wel echt door de knieën en/of op je buik ......... om dat te zien Het is Herfst in het land! Je hebt de 8000 km zeker zoooooo langzaam gereden dat je alles elektrisch heb gedaan. En ja dan wordt de uitlaat niet warm Quote
reinaart Geplaatst 24 Oktober, 2016 Topic Starter Geplaatst 24 Oktober, 2016 Yep, eindelijk een foto kunnen maken.... Vind het nogal meevallen! Ja okee, op de knieën en dan nog lager om dat goed in beeld te brengen. Er is wat vervorming maar mij stoort dat niet echt. Na bijna 8000 km lijkt het wel weer wat recht te trekken Je moet ook wel echt door de knieën en/of op je buik ......... om dat te zien Het is Herfst in het land! Blij voor u dat het je niet stoort ! Maar ik vind dit niet kunnen , maar ieder zijn gedacht hé. Er is bijna geen vervorming te zien dan Zou ik ook niet klagen . Quote
Wimis on Geplaatst 24 Oktober, 2016 Geplaatst 24 Oktober, 2016 Het is: Jij en ik hoor......... U zeg je maar tegen oudjes 1 Quote
bigwade Geplaatst 24 Oktober, 2016 Geplaatst 24 Oktober, 2016 Als ik vroeger een gat in mijn broek had riep mijn stiefmoeder: Als je hard loopt zie je het niet..... Quote
reinaart Geplaatst 24 Oktober, 2016 Topic Starter Geplaatst 24 Oktober, 2016 Het is: Jij en ik hoor......... U zeg je maar tegen oudjes Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 24 Oktober, 2016 Geplaatst 24 Oktober, 2016 "vroeger" had een maatje van mij een oude Trans Am, ding zag er niet uit roest, deuken en verweerde lak. Maar hij noemde het altijd zijn mooie 100 100 auto ..... met 100kmh op 100m afstand zag hij er best goed uit. Quote
xtra40 Geplaatst 24 Oktober, 2016 Geplaatst 24 Oktober, 2016 Het is: Jij en ik hoor......... U zeg je maar tegen oudjes als U het zegt Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.