Jump to content

Recommended Posts

Posted

Beste,

Ik heb barsten in het scherm van mijn navigatiesysteem.  In een boze bui heb ik tegen het scherm geslagen.  Het beeld werkt perfect, enkel de touchfunctie op het scherm doet het niet meer. 

Nu heb ik naar een officiele KIA-verdeler gebeld (is een firmawagen) wat mijn mogelijkheden zijn.  Zij zeggen dat de volledige unit vervangen dient te worden en dat grapje komt op een 1000 euro.

Zijn er geen goedkopere opties?  Kan het glaasjes van het scherm alleen niet vervangen worden?  Graag hulp want dit is me toch een te kostelijke grap...

Mvg Joris

Posted

Inderdaad niet mogelijk om alleen het scherm te vervangen zoals bij een smartphone.. Dit scherm maakt deel uit van je hardware bediening, en is overigens ook niet eens los leverbaar... Duur grapje en dure les...

Posted

Enige opties zijn volgens mij een nieuwe, of een tweedehands.
Maar dan moeten die er wel zijn.

Uit je taalgebruik maak ik op dat je van België bent, je zou eens kunnen informeren bij onderdelenlijn.nl of onderdelenzoeker.nl en vragen of ze ook naar België verzenden, of wellicht is ophalen voor jou ook nog te doen?

Posted

Of een aftermarket navigatiesysteem kopen voor veel minder geld... Maar als het een auto van de zaak is zullen ze dat vast niet goed vinden...

Verstuurd vanaf mijn K007 met Tapatalk

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Posted

Ik heb een gebarsten scherm van een kia ceed mk2.  Nu heb ik vernomen dat het meteen de volledige unit vervangen is, wat op een aardig bedrag uitkomt. 

Is deze unit ergens goedkoper verkrijgbaar of zijn er andere oplossingen mogelijk om dit zo goedkoop mogelijk te houden?  Model navigatie zie bijlage.

Schermafbeelding 2017-05-04 om 00.31.59.png