Ga naar inhoud

Barsten in scherm navigatie


Joris208

Aanbevolen Berichten

Beste,

Ik heb barsten in het scherm van mijn navigatiesysteem.  In een boze bui heb ik tegen het scherm geslagen.  Het beeld werkt perfect, enkel de touchfunctie op het scherm doet het niet meer. 

Nu heb ik naar een officiele KIA-verdeler gebeld (is een firmawagen) wat mijn mogelijkheden zijn.  Zij zeggen dat de volledige unit vervangen dient te worden en dat grapje komt op een 1000 euro.

Zijn er geen goedkopere opties?  Kan het glaasjes van het scherm alleen niet vervangen worden?  Graag hulp want dit is me toch een te kostelijke grap...

Mvg Joris

Link naar reactie
Delen op andere sites


Inderdaad niet mogelijk om alleen het scherm te vervangen zoals bij een smartphone.. Dit scherm maakt deel uit van je hardware bediening, en is overigens ook niet eens los leverbaar... Duur grapje en dure les...

Link naar reactie
Delen op andere sites


Enige opties zijn volgens mij een nieuwe, of een tweedehands.
Maar dan moeten die er wel zijn.

Uit je taalgebruik maak ik op dat je van België bent, je zou eens kunnen informeren bij onderdelenlijn.nl of onderdelenzoeker.nl en vragen of ze ook naar België verzenden, of wellicht is ophalen voor jou ook nog te doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Ik heb een gebarsten scherm van een kia ceed mk2.  Nu heb ik vernomen dat het meteen de volledige unit vervangen is, wat op een aardig bedrag uitkomt. 

Is deze unit ergens goedkoper verkrijgbaar of zijn er andere oplossingen mogelijk om dit zo goedkoop mogelijk te houden?  Model navigatie zie bijlage.

 

Schermafbeelding 2017-05-04 om 00.31.59.png

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...