Mastah Geplaatst 10 September, 2017 Geplaatst 10 September, 2017 Beste mensen, Sinds kort ben ik de eigenaar van een kia picanto 2011 model. Na een weekje of twee heb ik een probleem met het slot. Als ik deze met de afstandbediening open/dicht maak dan blijft de slot open/dichtgaan en blijft in de huidige stand vastzitten. Ook als ik de auto op slot wil doen klappert de slot open/dicht/open/dicht/open en blijft open. Als ik met de sleutel op slot zet met behulp van de sleutelgat gaat deze echter wel normaal op slot. Iemand een idee waar het aan kan liggen? Quote
Major Case Geplaatst 10 September, 2017 Geplaatst 10 September, 2017 Resetten kijk in het instructieboek, Quote
Mastah Geplaatst 10 September, 2017 Topic Starter Geplaatst 10 September, 2017 2 minuten geleden zei Major Case: Resetten kijk in het instructieboek, Ik zal ernaar kijken. Bij voorbaat dank! Quote
motorfanatic Geplaatst 10 September, 2017 Geplaatst 10 September, 2017 Je kan ook even naar je batterijtje in de afstandsbediening kijken, waarschijnlijk is hij leeg! Quote
Murcielaygo Geplaatst 11 September, 2017 Geplaatst 11 September, 2017 Klinkt mij als een defect in de schakelaar in 1 van de portieren bij het slot.Wanneer je de deur met de sleutel sluit, gaat de rest dan wel goed op slot?En als je de andere deur met de sleutel of van binnenuit bedient? Quote
Mastah Geplaatst 12 September, 2017 Topic Starter Geplaatst 12 September, 2017 Op 9/11/2017 om 07:41 zei Murcielaygo: Klinkt mij als een defect in de schakelaar in 1 van de portieren bij het slot. Wanneer je de deur met de sleutel sluit, gaat de rest dan wel goed op slot? En als je de andere deur met de sleutel of van binnenuit bedient? Ja, derest gaat inderdaad wel goed op slot. Batterijen zijn vervangen en verhielp het niet. Quote
Murcielaygo Geplaatst 12 September, 2017 Geplaatst 12 September, 2017 Dan zit er waarschijnlijk een defect in (de bedrading van) de schakelaar in/bij/aan de linker deurmotor. Quote
WMA Geplaatst 31 Oktober, 2021 Geplaatst 31 Oktober, 2021 Op 10-9-2017 om 23:37, motorfanatic zei: Je kan ook even naar je batterijtje in de afstandsbediening kijken, waarschijnlijk is hij leeg! Als je een van de portieren niet goed dicht hebt gedaan, wil die ook niet sluiten.... Quote
Beos Geplaatst 1 November, 2021 Geplaatst 1 November, 2021 Mastah is al vier jaar niet meer online geweest, dus ik denk niet dat hij dit antwoord leest. 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.