who2010 Posted October 2, 2017 Posted October 2, 2017 Sinds afgelopen dinsdag in het bezit van de nieuwe Rio. Bij mijn uitvoering kan ik de spiegels in/uitklappen met een drukknop in de armleuning van het bestuurdersportier. Ik had de hoop dat dit ook automatisch zou kunnen (bij het afsluiten van de auto bijvoorbeeld). Dit blijkt echter niet in te programmeren te zijn. Iemand tips hoe dit te realiseren zou zijn? M.vr.gr. Willem. Quote
Nieles Posted October 3, 2017 Posted October 3, 2017 Bij de rio 3 is dit veelvuldig ingebouwd door Xtra40. Misschien dat hij jou hierbij kan helpen. Was bij mij snel gebeurd en kost niet zo hel veel Quote
Derrek Posted October 3, 2017 Posted October 3, 2017 Bij de Rio 3 heeft Kia later wel een officiele set geleverd die ook bij de dealer ingebouwd kon worden. Ik heb deze set zelf ingebouwd en die voldoet prima. Wellicht pas deze set ook op de Rio 4. Zoveel zal het nieuwe model daar niet verschillen. Het inbouwen moet in het linker portier en is met de bijgeleverde handleiding goed te doen. Bekleding voorzichtig loshalen en aansluiten. Quote
who2010 Posted October 3, 2017 Author Posted October 3, 2017 @xtra40: Heb je enig idee of de Rio-3 module past in de nieuwe Rio? Ik hoor graag van je, Groet, Willem. Quote
xtra40 Posted October 3, 2017 Posted October 3, 2017 [mention=5758]xtra40[/mention]: Heb je enig idee of de Rio-3 module past in de nieuwe Rio? Ik hoor graag van je, Groet, Willem.Ik heb nog geen nieuwe RIO open gehad maar ik denk dat dit wel nog steeds mogenlijk miet zijn Verzonden vanaf mijn mobiele telefoon met Tapatalk Quote
who2010 Posted October 3, 2017 Author Posted October 3, 2017 Denk je dat je er binnenkort iets van kan achterhalen? Nog 2 vraagjes: 1) Ik zag in een ander draadje dat er ook modules/relais gebruikt worden van onze Chinese vrienden; is dit aan te raden (ivm garantie) ? 2) Ik kan de benodigde hardware niet vinden in de accessoires voor de Rio-3, wat moet ik bij de dealer bestellen (en kan ik het dan zelf inbouwen of moet de dealer dat doen ? M.vr.gr. Willem. Quote
xtra40 Posted October 4, 2017 Posted October 4, 2017 Ik denk dat de dealer hier nog niets voor heeft dus denk dat het wel solderen word en die Chinese dingen heb ik zelf ook werkt gewoon prima en garantie zou geen probleem moeten zijn als het er maar netjes inzitVerzonden vanaf mijn mobiele telefoon met Tapatalk Quote
w.houbraken Posted October 14, 2017 Posted October 14, 2017 Vanochtend bij Xtra40 geweest, hij heeft een module ingebouwd en het werkt perfect! Enige verschil met de Rio3 waren de draadkleuren. Het was leerzaam en gezellig. Bedankt Xtra40 voor de koffie en het inbouwen. Verstuurd vanaf mijn F5121 met Tapatalk 1 Quote
xtra40 Posted October 14, 2017 Posted October 14, 2017 1 uur geleden zei w.houbraken: Vanochtend bij Xtra40 geweest, hij heeft een module ingebouwd en het werkt perfect! Enige verschil met de Rio3 waren de draadkleuren. Het was leerzaam en gezellig. Bedankt Xtra40 voor de koffie en het inbouwen. Verstuurd vanaf mijn F5121 met Tapatalk was super gezellig leerzaam dagje ook aleen 1 groot nadeel ik heb even in die schitterende nieuwe rio gereden en wat een verschil zeg met mijn rio dus nu ben ik om dus nu druk sparen voor de nieuwe rio 1 Quote
w.houbraken Posted October 14, 2017 Posted October 14, 2017 was super gezellig leerzaam dagje ook aleen 1 groot nadeel ik heb even in die schitterende nieuwe rio gereden en wat een verschil zeg met mijn rio dus nu ben ik om dus nu druk sparen voor de nieuwe rio Nu nog automatisch sluitende ramen bij afsluiten van de auto en een "onzichtbare" trekhaak Verstuurd vanaf mijn F5121 met Tapatalk Quote
xtra40 Posted October 15, 2017 Posted October 15, 2017 9 uur geleden zei w.houbraken: Nu nog automatisch sluitende ramen bij afsluiten van de auto en een "onzichtbare" trekhaak Verstuurd vanaf mijn F5121 met Tapatalk raam module is nog wel even een dingetje trekhaak zouden ze nu toch al wel eens moeten kunnen leveren lijkt mij Quote
xtra40 Posted October 15, 2017 Posted October 15, 2017 kijk eens hier naar misschien is dit iets voor je http://www.ebay.nl/itm/Kia-Rio-Fliessheck-17-YB-Oris-Anhangerkupplung-abnehmbar-13pol-E-Satz-SET-NEU-/292230466993?hash=item440a4b0db1:g:OR0AAOSwlepZ33R3 Quote
w.houbraken Posted October 15, 2017 Posted October 15, 2017 Dat ziet er goed uit! Lijkt precies wat ik zoek. Bedankt voor de link. Verstuurd vanaf mijn F5121 met Tapatalk Quote
xtra40 Posted October 15, 2017 Posted October 15, 2017 2 minuten geleden zei w.houbraken: Dat ziet er goed uit! Lijkt precies wat ik zoek. Bedankt voor de link. Verstuurd vanaf mijn F5121 met Tapatalk top die andere link komt nog daar waar ik ze vandaan heb heeft niet meer vandaar ik heb hem waarschijnlijk al leeg gekocht Quote
w.houbraken Posted October 15, 2017 Posted October 15, 2017 top die andere link komt nog daar waar ik ze vandaan heb heeft niet meer vandaar ik heb hem waarschijnlijk al leeg gekocht Als je nog een setje over hebt.....wil ik die wel van je overnemen. Ik ga wel eerst even kijken hoeveel ruimte er is. Het komt wel na je vakantie. Geniet ervan.Verstuurd vanaf mijn F5121 met Tapatalk 1 Quote
Recommended Posts