Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Witte platen wel of niet standaard bij een trekhaak?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Gewoon omdat ik wisselende ervaringen heb:

Als je een trekhaak bijbesteld, kreeg je er dan wel of geen wite kentekenplaten bij?
Ik dacht dat ik ze bij Opel wel kreeg, bij Mazda niet , bij Seat en Ford wel en nu bij KIA weer niet.  Renault was 2e hands dus die telt niet.
Eigenlijk wel een beetje raar, want alleen als je aanhanger een eigen kenteken heeft heb je geen witte plaat nodig, anders wel.

Geen mega probleem natuurlijk, ze worden nu alsnog besteld maar blijf het vreemd vinden.

Geplaatst

Ze horen niet bij de trekhaak.

Is goodwill van de installateur van de trekhaak of hij ze bijlevert. Ik kreeg ze ook voorheen meer niet als wel

Geplaatst

Kreeg van de dealer een witte plaat, zowel bij mijn Carens in 2013 als bij de Niro 6 weken geleden. Ik denk dat het dealer afhankelijk is.

Ik kreeg ook de gele nummerplaten met opgelegde letters en cijfers.

Geplaatst

Over de service heb ik verder (nog) niets te klagen en ik zag dat ook hier wel de luxere kentekenplaten gemonteerd zijn, plus de auto was afgetankt, dat heb ik ook wel eens anders gezien.

Geplaatst

Ook hier de witte nummerplaat van de dealer erbij. En ook de luxe gele platen met opgelegde letters en cijfers op de Niro

• Like 1
  • 1 maand later...
  • 3 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst

Dijkstra in Almere levert ook de witte en gele platen incl. opgelegde letters/cijfers. Inderdaad een kwestie van extra service!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...