Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wat ik begrijp van wat ik heb gelezen is alles al aanwezig in de software en een deel van de hardware.
Daardoor zou je kunnen volstaan met het bedieningselement, zonder zelfs maar iets met de computer te hoeven doen.

Volgens mij waren het de Pimpmasters (Xtra40) die dit gedaan hebben...

Geplaatst
Klinkt tot nu toe al interessant! [mention=5758]xtra40[/mention] heb jij nog aanvullende informatie toevallig?
Knopprn bestellen met kabeltje en dan holen dat het kabeltje de juiste is dat is het enigste wat een paar keer verkeerd ging

Verstuurd vanaf mijn Debielen Mobiele Telefoon met Tapatalk 🤣🤣

• 2 weken later...
Geplaatst
Op 9-3-2018 om 16:17 zei The_Blackbird:

Goedemiddag!

Ik zat mij vandaag af te vragen, zou het mogelijk zijn bij de Picanto 3 om cruise control toe te voegen, door alleen de nieuwe stuurterminal te plaatsen?

https://www.ebay.nl/itm/OEM-Parts-Steering-Wheel-Cruise-Remote-Control-Switch-For-KIA-2017-2018-Picanto/263454038384?hash=item3d57159970:g:oX8AAOSwRLZaZqBv

Als iemand dit weet, ga ik namelijk direct bestellen :D 

Laat maar weten of het gelukt is..

Geplaatst
Op 21-3-2018 om 12:34 zei stansan:

Laat maar weten of het gelukt is..

Zodra ik het heb getest zal ik het hier posten. Eerst even sparen, zoals het nu lijkt heb ik de versie met kabelboompje nodig en die is 2 keer zo duur. Wellicht dat ik van de week nog even op de sloop ga kijken ;)

• 2 jaar later...
Geplaatst

ik heb via Ali de knopjes besteld, vandaag geïnstalleerd en werkt perfect. het is alleen een kwestie van de knoppen vervangen, daarna werkt het direct. 

Geplaatst
6 uur geleden, Ecnirp zei:

Is het echt zo simpel?

'Oude' knopjes verwijderen en dan zo de nieuwe er in klikken /schroeven?

ja ff stuurtje er af kappen weg halen en de knoppen nieuw kabeltje er aan en dan alles weer terug zetten 

• 1 jaar later...
Geplaatst

Wie heeft een werkende link naar zo een bediening element. Degene die ik vind zijn voor de Rio.

Is dus echt een kwestie van element omwisselen en je heb cruise control?

Geplaatst
16 minuten geleden, Fred Shane zei:

Wie heeft een werkende link naar zo een bediening element. Degene die ik vind zijn voor de Rio.

Is dus echt een kwestie van element omwisselen en je heb cruise control?

Als je auto er geschikt voor is wel moet dus wel een facelift model zijn 

van af 2015 dacht ik 

verder Google is je beste zoek vriend voor zo een setje te vinden

• 3 weken later...
  • 3 jaar later...
Geplaatst
Op 24-7-2021 om 18:58, zei Fred Shane:

Voor wie wil weten welke schakelaar,

https://a.aliexpress.com/_v0KSod

En dan model C 

Inderdaad fluitje van een cent mbv de filmpjes op YouTube

Wij hebben de gt line van 2019, hebben wij ook model c nodig of a, en is een andere kabel nodig. 

Op 24-7-2021 om 18:58, zei Fred Shane:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...