GM&GV Geplaatst 26 Maart, 2018 Geplaatst 26 Maart, 2018 Het navigatiesysteem van mijn KIA Sportage (bouwjaar 2017) laat soms verkeersinformatie zien (file/langzaam rijdend verkeer) zonder dat ik via mijn smartphone-hotspot verbinding maak met internet en daarmee met TonTom Services. Ra ra hoe kan dat? Waar haalt de navigatie deze informatie vandaan? Ik heb dit al meerdere keren gezien. Zie de foto voor "bewijsmateriaal". Quote
Specialmade Geplaatst 26 Maart, 2018 Geplaatst 26 Maart, 2018 47 minuten geleden zei GM&GV: Het navigatiesysteem van mijn KIA Sportage (bouwjaar 2017) laat soms verkeersinformatie zien (file/langzaam rijdend verkeer) zonder dat ik via mijn smartphone-hotspot verbinding maak met internet en daarmee met TonTom Services. Ra ra hoe kan dat? Waar haalt de navigatie deze informatie vandaan? Ik heb dit al meerdere keren gezien. Zie de foto voor "bewijsmateriaal". Dan staat de TMC aan voor de radio. Enkele zenders geven deze informatie door. Als de radio/navigatie dan is ingesteld middels TMC dan ontvang je deze file informatie. Bij de instellingen kun je dit terugvinden. Quote
Svennie Geplaatst 17 April, 2018 Geplaatst 17 April, 2018 Dan staat de TMC aan voor de radio. Enkele zenders geven deze informatie door. Als de radio/navigatie dan is ingesteld middels TMC dan ontvang je deze file informatie. Bij de instellingen kun je dit terugvinden.Zat ook aan zoiets te denken.Sent from my HUAWEI VNS-L31 using Tapatalk Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.