Jump to content

Recommended Posts

Posted

Sinds vrijdag zijn we in het fijne bezit van een gloednieuwe Niro. Hij is mooi en rijdt heerlijk. We zijn zonder meer tevreden. Alleen heb ik sinds vrijdag hoofdpijn hetgeen ik eigenlijk nooit heb. Nou vermoed ik dat dit door een geur van weekmakers en lijmen komt die nou eenmaal in een nieuwe auto zitten. De een vindt het lekker maar ik dus niet. Iemand een idee hoe ik van die geur af kan komen behalve 150 km per uur met open ramen rijden 24 uur lang:?

Posted
4 minuten geleden zei Hanz99:

Sinds vrijdag zijn we in het fijne bezit van een gloednieuwe Niro. Hij is mooi en rijdt heerlijk. We zijn zonder meer tevreden. Alleen heb ik sinds vrijdag hoofdpijn hetgeen ik eigenlijk nooit heb. Nou vermoed ik dat dit door een geur van weekmakers en lijmen komt die nou eenmaal in een nieuwe auto zitten. De een vindt het lekker maar ik dus niet. Iemand een idee hoe ik van die geur af kan komen behalve 150 km per uur met open ramen rijden 24 uur lang:?

Tijdelijk een geurtje in de auto hangen ?

Posted

Ik kan natuurlijk een harinkje bij de visboer kopen en een vriend stelde voor een frietje-stoofvlees in de kofferbak te leggen....... Maar serieus, ik zoek eigenlijk en afdoende oplossing. Mij part een spuitbus dennegeur of zo. Iets wat werkt ook na een paar weken

Posted

Even binnen alles schoonmaken met schoonmaakmiddel en glassex. Dan verdwijnt die autogeur wel.

Ik kan natuurlijk een harinkje bij de visboer kopen en een vriend stelde voor een frietje-stoofvlees in de kofferbak te leggen....... Maar serieus, ik zoek eigenlijk en afdoende oplossing. Mij part een spuitbus dennegeur of zo. Iets wat werkt ook na een paar weken

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Posted

Als ik puur naar mezelf kijk zou ik van beide opties hoofdpijn krijgen. Van al die sprays en geurmonstertjes zou ik helemaal knetter worden.

Mss een idee om naar een plek te gaan waar je de auto in het zicht parkeerd en ondertussen de raampjes open zet.

Posted

De auto is volledig dicht, dus zolang het droog is zou ik twee ramen op een heel klein kiertje zetten. Zo maar net twee of drie mm. Niemand ziet het en de lucht is er wat eerder uit.

Posted

De suggestie van jou @BradPit, lijkt me het beste. Dat ga ik eerst es proberen.

• 2 weeks later...
Posted

Inmiddels is de geur vrijwel verdwenen en heb ik er geen last meer van. Ik heb de auto dan ook vele dagen met open ramen laten staan. Heeft kennelijk toch wel geholpen.