Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
23 uur geleden, Michel_1970 zei:

For the GEN5.0 a 32Gb SD-CARD

Prepare a SD-CARD for the software.
01. Format the SD-CARD into fat32 Cl 32kb
02. Copy the software into the root from the SD-CARD

Installation of the MAP - Update. (requires the original card)
01. Format the Original SD-CARD that you have removed from the car into Fat-32 Cluster size 32KB
02. Copy the map software that you have download for your system into the orignal SD-CARD
03. This may take some time depending on the speed of your computer and cardreader.
04. When this is done you will return into the car.
05. Start the engine.

Ik adviseer toch om niet de originele (Kia) SD kaart te gebruiken als je zelf de kaartupdate doet (wat overigens erg simpel is) maar ook voor de eigen nieuwe kaartupdate eenmalig een nieuwe 32 Gbyte SD kaart aan te schaffen (±€ 10,-), deze te formatteren en daar de nieuwe kaartsoftware op te zetten. Je kunt dan de kaartjes gewoon wisselen met de originele en die als back-up te houden.

Een alternatief is om eerst even de oude kaartsoftware op je PC te kopiëren als back-up.

Ik heb overigens mijn nieuwe SD-kaartje in de Niro laten zitten bij de laatste onderhoudsbeurt en de dealer heeft deze verwisseld met een ander (“origineel Kia”) kaartje die overigens duidelijk een oude gebruikte SD-kaart was.

Ik denk dat de dealers kaartjes wisselen en dan de later nieuwe kaarten op de SD kaart kopiëren en als voorraad houden voor de volgende klant.

Geplaatst

ik heb mij een sd kaartje aangeschaft , laptop met windows 7 wilt het dus niet aannemen .....moet wachten tot volgende week ergens om op mijn windows 10 te kunnen...

Geplaatst

Nieuwe software en Maps geïnstalleerd. Fluitje van een cent. Als bij een eerdere download had die weer een  ‘corrupte’ TTS inhoud (geen geluid /stem bij navigatie) . Die TTS folder vervangen door een goede versie (wel werkende kopie van oudere versie). 

385020B5-39A5-4788-85A5-71F16C56CE0C.jpeg

• 2 weken later...
Geplaatst

PPPfff het wil maar niet lukken , de link van de update is niet meer werkende , zit hier nu met mijn kaartje   hahahaha

Geplaatst

Ik heb de auto nog geen jaar en kan naar de dealer rijden voor de update. Maar zelf doen is natuurlijk altijd makkelijker ivm planning :) 

Hoe zit het met de lopende garantie als je zelf aan de slag gaat ?

Geplaatst

Voor de kaartupdate gebruik ik een 2e kaartje. als de auto naar de dealer gaat stop ik de originele (met oude kaart) er weer in. Wat niet weet wat niet deert.

Software update laat ik aan de dealer over.

Geplaatst
Op 14-8-2019 om 13:43, AHanssen zei:

Kia_Gen5x_Map_2019_2.zip  en Kia_Gen5x_Software_2019_2.zip zijn als torrents (geplaatst 13-8) te vinden. Engels bijschrift : second release 2019.

Geplaatst
Op 5-8-2019 om 09:51, Xmoo zei:

Voor de liefhebbers

Software: magnet:?xt=urn:btih:b29b10ffbf6f65cedac90e40cc3b870617488218&dn=Kia_Gen5x_Software_2019_2.zip&tr=http%3a%2f%2fmgtracker.org%3a6969%2fannounce&tr=udp%3a%2f%2fpublic.popcorn-tracker.org%3a6969%2fannounce

Mappen: magnet:?xt=urn:btih:1b9e91b7b2d7eca9c6137133d986f26f390aaab1&dn=Kia_Gen5x_Map_2019_2.zip&tr=http%3a%2f%2fmgtracker.org%3a6969%2fannounce&tr=udp%3a%2f%2fpublic.popcorn-tracker.org%3a6969%2fannounce

Hallo Xmoo

hoe kan ik deze linken openen?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...