Dragao Geplaatst 24 Oktober, 2019 Geplaatst 24 Oktober, 2019 17 hours ago, casper said: Via usb kan je ook switchen van playlist. je kan nu ook Siri gebruiken. (Iphone). En zoeken naar nummers. Gebruik ik zelf haast nooit. Voel me altijd een beetje idioot als ik tegen de auto schreeuw om een nummer te spelen Volgens mij werkt Siri alleen met (apple) Music Heb het nog niet werkend gezien met Spotify Quote
casper Geplaatst 24 Oktober, 2019 Geplaatst 24 Oktober, 2019 4 uur geleden, Dragao zei: Volgens mij werkt Siri alleen met (apple) Music Heb het nog niet werkend gezien met Spotify Werkt prima hoor. Zeg maar eens “speel michael Jackson op spotify”. 1 Quote
PaulNiro Geplaatst 24 Oktober, 2019 Geplaatst 24 Oktober, 2019 (aangepast) En michael Jackson hoefd dan dus niet in mijn play list te staan? De muziek wordt dan dus rechtstreeks van spotify gestreamd! 24 Oktober, 2019 aangepast door PaulNiro Tik fout Quote
PaulNiro Geplaatst 24 Oktober, 2019 Geplaatst 24 Oktober, 2019 Als dat kan, dan is mijn vraag ook wel beantwoord, dan kan ik elke muzikant aan spreken en aflaten spelen. Hoop ik Quote
casper Geplaatst 24 Oktober, 2019 Geplaatst 24 Oktober, 2019 38 minuten geleden, PaulNiro zei: Als dat kan, dan is mijn vraag ook wel beantwoord, dan kan ik elke muzikant aan spreken en aflaten spelen. Hoop ik Inderdaad Quote
PaulNiro Geplaatst 25 Oktober, 2019 Geplaatst 25 Oktober, 2019 Bedankt voor jullie hulp, en veel rij plezier met de Niro Quote
Murcielaygo Geplaatst 25 Oktober, 2019 Geplaatst 25 Oktober, 2019 Alleen opletten met Siri dat een Nederlands ingestelde Siri moeite heeft met buitenlandse artiestennamen of titels en andersom een Engels ingestelde Siri niet overweg kan met Nederlandse artiesten en titels... Quote
Rayma Geplaatst 6 Augustus, 2020 Geplaatst 6 Augustus, 2020 Op 4-7-2018 om 22:49, casper zei: Misschien is dit wat? https://www.concept4cars.nl/audio-upgrades/kia/niro/ het gouden pakket is alsof de zangeres op de achterbank zit bij je. Ik heb geleerd dat je juist staging vanaf je dashboard moet hebben, alsof je vooraan bij een concert zit. Quote
De Lange 76 Geplaatst 8 Maart, 2023 Geplaatst 8 Maart, 2023 Op 22-10-2019 om 13:45, zei Maximiliaan71: Uit welk jaar komt jou Niro? Die van mij uit 2020 type DynamicPlusLine hybride Quote
De Lange 76 Geplaatst 8 Maart, 2023 Geplaatst 8 Maart, 2023 Op 5-3-2023 om 10:39, zei Derksen: Als je één maal automaat gewend ben wil je nooit meer anders. (Dat geroer in de olie en alsmaar die koppeling) De automaat is snel zat, ben altijd als eerst weg bij het stoplicht. Houd er wel rekening mee dat, als je even snel een weg over wil steken, de eerste halve seconde als je je gaspedaal helemaal intrap er niets gebeurd. Dat heeft mij nog wel eens een verkeerde inschatting opgeleverd, die overigens wel voor alle partijen net goed afliep. (Geen haast hebben dus) De sportstand gebruik ik niet. Jammer dat die flippers erin zitten, heb wel eens in de automaatstand op die knoppen gedrukt, wou de automaat niet meer schakelen ;( Sportstand lijkt leuk maar je hebt het niet nodig, laat de auto het lekker zelf regelen in de automaatstand, beter voor de auto ook. Geen ervaring met trekken of klimmen moet ik zeggen, daar zou het gebruik van de versnellingen nog nodig kunnen hebben. Wat ik ook probeerde hielp niet. Auto uitgezet en weer gestart en alles deed het weer. (Ik kom dus ook nooit meer aan die flippers) Ik stel niet zo'n heel hoge eisen aan de audio en vindt het geluid van de audio voor mij goed genoeg. Wel problemen met de random functie (houd die niet vast) bij gebruik van muziek op de usbstick (Heb ik er standaard inzitten.) Mijn stick bevat ca 4000 liedjes en ook de album plaatjes worden niet goed weergegeven. (verkeerde plaatje bij het liedje) Kia dealer snapt het ook niet en weet hier niets aan te doen. Allerlei ressets geprobeerd ook andere usb stick ook mappen gemaakt, niets veranderd het. De navigatie update is ook een heel gedoe (moet je tegenwoordig zelf doen. Eerst op je pc downloaden (duurt lang), dan kopieren naar een usb stick (duurt lang) dan in je auto met contact aan (duurt lang) dan nog een poos zonder contact aan (duurt lang). Je bent er zomaar een een uur of drie zoet mee. De adaptive cruisecontrol is ook wennen. (als je op binnen wegen niet oplet remt de auto als je bij een fietser in de buurt komt. Ik had laatst bijna een auto achterop hierdoor. Ook de lineasist is op binnenwegen een ramp. (Staat wettelijk aan, kun je niet permanent uitzetten) Net zo als je aangeleerd hebt de gordel om te doen, je ook aanwennen om de line assist uit te zetten. Ik gebruik meestal alleen het stuurtje ipv de lijnen. Scheelt een hoop gepiep in de auto. Het lijkt of ik erg negatief over de auto ben maar verder is het een heerlijke auto hoor (dit is mijn 2e al) Iedere auto heeft wel wat en alle waar naar z'n geld. Veel plezier met je KIA. Thanks voor je uitgebreide uitleg. Misschien nog een stomme vraag hoor. Hoe zet je de adaptive control uit? of is dat niet mogelijk? Begreep wel dat je hem met de flipper minder kunt laten afremmen. nog even wachten pffff Quote
De Lange 76 Geplaatst 8 Maart, 2023 Geplaatst 8 Maart, 2023 Op 14-4-2019 om 11:21, zei Dragao: Weet er iemand wat er standaard voor merk/type speaker in de Niro (Dynamic Plus) zit? Ik lees her en der dat er JBL inzit maar dit kan (en wil ) ik niet geloven. De audio kwaliteit is zo goed (lees slecht) als een paar hele slechte oortjes van je favoriete audio player.... Ben wel een voorstander om zelf even simpel de speakers in de deuren te vervangen. Alvorens in wellicht een complete set er in laat bouwen (wat uiteraard een beste duit kost) Heb je iets gevonden? En zo ja heb je het zelf gedaan? Wat was de prijs Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.