Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ook bij mij duurde het slechts enkele minuten, maximaal 5. Toen ik de USB instak sprong de balk direct naar 33% om al snel door te schieten naar 78%. Vanaf daar was het soort van aftellen.

Ik zie eigenlijk geen verschillen met de oude versie. Draadloos Apple Carplay is alleen voor de EV9 en de nieuwe Sorento. Helaas dus niet voor ons.

Alleen had ik gehoopt nu wel de benzine stations met prijs op mijn scherm te zien, dat lukt nog niet. Ook snelheidsborden herkenning werkt niet fijn. zaterdagavond rond 21u over de A2 gereden waar op dat moment 130km p/u gold, bleef hij gewoon op 100km staan. Zo irritant.

• 3 weken later...
Geplaatst

Kan iemand eens kijken of die Piazza in Houten kan vinden in de navigatie van een Kia Niro uit 2019 ?
Ik kan dat adres niet vinden en ben benieuwd of ik iets fout doet.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

In de app ?? Die heb ik niet. Ik zoek het op het scherm en dan vind die Piazza in Houten niet.

Geplaatst

Ik rijd nu sinds half oktober in de Niro 2023. Wat is de ingebouwde navigatie een waardeloos systeem zeg.. Ik had in vorige auto's TomTom ingebouwd wat echt veel beter werkte. Ik heb het vermoeden dat het Here systeem is bedacht door de heer Rutte, veel beloven, weinig leveren:

1. Benzineprijs zou zichtbaar moeten zijn...   Dus niet

2. POI zouden zichtbaar moeten zijn...   Dus niet

3. Omleidingen ivm extreme file zouden voorgesteld moeten worden... Dus niet

4. Ik zou via de app op mijn telefoon mijn route moeten kunnen overzetten... Dus niet

4. De weg wijzen... Primaire taak van de navigatie...   Dus niet in Duitsland, is me nu paar x overkomen dat ie mij de verkeerde kant opstuurt

Ik heb nu maar besloten om navigatie van mijn telefoon te gebruiken. Ook niet alles, maar dat werkt tenminste meer intuïtief.

Geplaatst
1 uur geleden, zei Gsm:

In de app ?? Die heb ik niet. Ik zoek het op het scherm en dan vind die Piazza in Houten niet.

My20. Zou daar zo"n verschil inzitten?

20231201_124629.jpg

Geplaatst (aangepast)

29 minuten geleden, zei MarcelE:

Ik rijd nu sinds half oktober in de Niro 2023. Wat is de ingebouwde navigatie een waardeloos systeem zeg.. Ik had in vorige auto's TomTom ingebouwd wat echt veel beter werkte. Ik heb het vermoeden dat het Here systeem is bedacht door de heer Rutte, veel beloven, weinig leveren:

1. Benzineprijs zou zichtbaar moeten zijn...   Dus niet

2. POI zouden zichtbaar moeten zijn...   Dus niet

3. Omleidingen ivm extreme file zouden voorgesteld moeten worden... Dus niet

4. Ik zou via de app op mijn telefoon mijn route moeten kunnen overzetten... Dus niet

4. De weg wijzen... Primaire taak van de navigatie...   Dus niet in Duitsland, is me nu paar x overkomen dat ie mij de verkeerde kant opstuurt

Ik heb nu maar besloten om navigatie van mijn telefoon te gebruiken. Ook niet alles, maar dat werkt tenminste meer intuïtief.

Benzineprijs is zichtbaar via kia live in het menu, welke poi's je wilt zien moet je aangeven via menu als je in map zit, route zet je niet over, maar je verstuurt bestemming via connect app naar auto, werkt prima, wat doet het niet bij jou?

Ik rijd ook in Duitsland, laatst bij München flinke file en er netjes langs geleid, zal niet altijd goed gaan, verschil met andere route is vaak minuten werk

20231201_125120.jpg

aangepast door Ljbd
Geplaatst (aangepast)
2 uur geleden, zei Gsm:

Geen enkel probleem.

Het maakt niet uit of je Houten Piazza of Piazza Houten typt. In beide gevallen vindt de navigatie het adres moeiteloos. Zelfs tante Truus wordt gevonden😂

Houten Piazza-20231201.jpg

aangepast door Vince
Typfout
  • Like 1
Geplaatst

@MarcelE komt mij heel bekend voor vandaar dat ik mijn GO750Live in de auto heb staan die het geweldig doet.
Nu na de update weer getest en nog steeds waardeloos.

@Vince ik heb op 12 november de update er op gezet en daarmee krijg ik Piazza niet gevonden en kan ik geen nummer ingeven, Piazza is best een lange straat die vanaf 2 kanten te bereiken is en je kan niet doorrijden. Het nummer bepaald dus van welke kant je moet komen.

kia1.jpg

kia2.jpg

kia3.PNG

Geplaatst
20 minuten geleden, zei Gsm:

@MarcelE komt mij heel bekend voor vandaar dat ik mijn GO750Live in de auto heb staan die het geweldig doet.
Nu na de update weer getest en nog steeds waardeloos.

@Vince ik heb op 12 november de update er op gezet en daarmee krijg ik Piazza niet gevonden en kan ik geen nummer ingeven, Piazza is best een lange straat die vanaf 2 kanten te bereiken is en je kan niet doorrijden. Het nummer bepaald dus van welke kant je moet komen.

kia1.jpg

kia2.jpg

kia3.PNG

Als ik het goed begrijp weet je het huisnummer?!

Probeer dan eens "piazza[spatie] (huisnr.)[spatie] houten.

• Like 1
Geplaatst
1 uur terug, zei Ljbd:

Benzineprijs is zichtbaar via kia live in het menu, welke poi's je wilt zien moet je aangeven via menu als je in map zit, route zet je niet over, maar je verstuurt bestemming via connect app naar auto, werkt prima, wat doet het niet bij jou?

Ik rijd ook in Duitsland, laatst bij München flinke file en er netjes langs geleid, zal niet altijd goed gaan, verschil met andere route is vaak minuten werk

Ok, via Kia Live dat heb ik wel gezien. Dat is wat anders. De optie heet: "POI en benzineprijs weergeven op kaart...". Dat heb ik dus aangevinkt, maar ik zie dus niets op de kaart. Ook de POIs niet.

Ik moest vorige week naar Marburg. Dan moet je op een bepaald moment afslaan naar Dusseldorf. Daar werd dus een andere plaats genoemd, die dus niet op de borden vernoemd werd.  Dat is me al een paar x overkomen. File omleidingen krijg ik ook niet dus.

Bestemming versturen werkt wel, net even geprobeerd. Ik keek op de verkeerde locatie.

Geplaatst
51 minuten geleden, zei Gsm:

Zelfde resultaat7cc9267489f6159ba123e99adf7ad35d.jpg

En als je nu op ok klikt zonder wat te selecteren?

Geplaatst
1 uur geleden, zei Gsm:

Zelfde resultaat7cc9267489f6159ba123e99adf7ad35d.jpg

Je dient nog wel op OK te drukken voor het resultaat!

Onderstaand is wat ik achtereenvolgens te zien krijg.

Houten Piazza-20231201-a.jpg

Houten Piazza-20231201-b.jpg

Geplaatst

Zo lukt het maar ik vind het erg verwarrend
Ik heb geleerd van de dealer en hier om eerst de straatnaam in te geven en dan zie je die straatnaam met woonplaats waar die straatnaam voorkomt en dan klik je daarop (bv op Piazza Houten) en daarna geef je het nummer in
Nu moet je alles in één keer ingeven en ook al komt dat niet in de lijst voor toch op ok klikken
Ze moeten maar eens naar de belastingdienst luisteren : leuker kunnen we het niet maken wel makkelijker
Maar het is gelukt al zal ik denk ik toch mijn GO750Live blijven gebruiken

Geplaatst
Op 30-11-2023 om 18:06, zei Gsm:

Kan iemand eens kijken of die Piazza in Houten kan vinden in de navigatie van een Kia Niro uit 2019 ?
Ik kan dat adres niet vinden en ben benieuwd of ik iets fout doet.

Spraak knop indrukken. Uitspreken: navigeer naar Piazza Houten.

Werkt makkelijk en snel.

• 3 weken later...
Geplaatst (aangepast)
Op 2-12-2023 om 11:52, zei Jannic:

Spraak knop indrukken. Uitspreken: navigeer naar Piazza Houten.

Werkt makkelijk en snel.

Waar kan ik de spraak knop vinden ? Zie foto 2.

Vandaag Leliemanstraat in Utrecht ingegeven (zie foto 1) maar niet te vinden, er kwam maar één adres tevoorschijn je had mijn lichaamstaal moeten zien hahaha
Met mijn TomTom GO750Live geen centje pijn

Ik vraag me toch echt af wat ik dan fout doe.

IMG_9156.jpg

IMG_9158.jpg

aangepast door Gsm
Geplaatst
4 minuten geleden, zei Gsm:

Vandaag Leliemanstraat in Utrecht ingegeven (zie foto 1) maar niet te vinden, er kwam maar één adres tevoorschijn je had mijn lichaamstaal moeten zien hahaha

IMG_9156.jpg

IMG_9158.jpg

De spraakknop zit linksboven op je stuurwiel. 

Geplaatst

Kort indrukken is spraak kia navigatie, lang indrukken is spraak aa of CarPlay. Lijkt erop dat je de spraakknop te lang ingedrukt hebt. 

Geplaatst
47 minuten geleden, zei Gsm:

IMG_9156.jpg

IMG_9158.jpg

Ook hier suggesties negeren en zonder selectie op ok drukken

Geplaatst

Kort de spraakknop indrukken helpt niet en krijg ik de zelfde melding

OK drukken geeft geen positief resultaat

combine_images.jpg

Geplaatst
18 uur geleden, zei Gsm:

Kort de spraakknop indrukken helpt niet en krijg ik de zelfde melding

OK drukken geeft geen positief resultaat

combine_images.jpg

Vreemd, maar niet het niet Lelimanstraat 1 zijn? Dus zonder e. 

Geplaatst

Wat een stomme oen ben ik 😡 inderdaad zonder de "e"
Sorrie en ik zal voortaan beter opletten.
Blijft staan dat spraak niet werkt dus toch niet helemaal voor niets geweest.

Iedereen hele fijne feestdagen en een heel goed 2024

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...