Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Small Wraps

Ga naar de oplossing Opgelost door E-lmar,

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Op 24-5-2019 om 17:08, Hippe lip zei:

Ja, ik ben er ook erg tevreden mee zo. Helemaal zwart hoeven die spiegels van mij ook niet.

Gewoon gelijk een zwarte nemen ;)

IMG_0835.JPG

• Like 1
  • Haha 1
  • 3 weken later...
Geplaatst
13 uur geleden, Elmar Kouwenhoven zei:

Weet iemand de maat van de naafdoppen? (18")

De e-Niro heeft 17” velgen. Als je 18” hebt moet je dat aan je leverancier vragen, lijkt me. 

Geplaatst

Iemand die een adres heeft voor niet al te duur voor dwblauwe accenten te wrappen?  Liefst in de buurt van rdam / den haag

Geplaatst
1 uur terug, Elmar Kouwenhoven zei:

Iemand die een adres heeft voor niet al te duur voor dwblauwe accenten te wrappen?  Liefst in de buurt van rdam / den haag

https://dutch-dutch.nl/

je zou hier eens kunnen informeren. Schijnen erg goed te zijn. Geen idee of de prijs ook goed is.

• Thanks 1
Geplaatst
Op 19-6-2019 om 21:31, Speedfreak zei:

https://dutch-dutch.nl/

je zou hier eens kunnen informeren. Schijnen erg goed te zijn. Geen idee of de prijs ook goed is.

Opgevraagd nog geen reactie maar krijg vaak opgaves van 250+ euro dat is echt veel.te veel voor die stukjes.

Geplaatst
5 uur geleden, Elmar Kouwenhoven zei:

Opgevraagd nog geen reactie maar krijg vaak opgaves van 250+ euro dat is echt veel.te veel voor die stukjes.

Hoofddorp was E 70,00. Kosten Den Haag - Hoofddorp in je E-Niro zijn te verwaarlozen :)

Geplaatst
26 minuten geleden, King Niro zei:

Hoofddorp was E 70,00. Kosten Den Haag - Hoofddorp in je E-Niro zijn te verwaarlozen :)

Is inmiddels 90 euro had ik vernomen :) maar ik laat het voor 2 tientjes meer om de hoek doen nu bij dutch dutch :)

• Like 2
Geplaatst
19 uur geleden, Elmar Kouwenhoven zei:

Is inmiddels 90 euro had ik vernomen :) maar ik laat het voor 2 tientjes meer om de hoek doen nu bij dutch dutch :)

Oke... dan ga ik daar ook langs als de mijne binnen is. Laat maar weten of het resultaat naar wens is.

Geplaatst
Op 21-6-2019 om 13:55, Elmar Kouwenhoven zei:

nog steeds 70 ;)

• Like 1
  • 2 maanden later...
Geplaatst (aangepast)

Zonnetje scheen toch nog onverwacht fel vandaag, dus foto's verre van optimaal.

blauwe details voor en achter gewrapt met 3M kleur 1080.

Idem spegels, dak en deel spoiler.

Laten doen bij de eerder genoemde heren uit Hoofddorp. Ben zeer tevreden met het resultaat. Zowel (prijs) technisch als de gekozen "rode" kleur icm Platinum Graphite

De Koreaanse badges zijn vanmiddag ook binnen gekomen. Mooi klusje voor komende week. Wanneer die er op zitten zal ik betere foto's posten...;-)

IMG_2260.JPG

IMG_2264.JPG

aangepast door Platinum K
  • Like 1
Geplaatst

Deze week mijn E-Niro mogen ophalen en ben gelijk door naar Hoofddorp gereden om die blauw details te laten wrappen. Ben erg blij met het resultaat en snelle service van Wrap Destination!

44BB14D8-B92D-460E-8E6C-853F3E5A6FF7.jpeg

0AABDE37-A4EA-463C-9C76-0FB78DF7C8A7.jpeg

• Like 2
Geplaatst

Mooie nummerplaat trouwens, mooie combinatie. Had zelf ook gehoopt op iets dat er 'leuk' uitziet; ik speel graag met taal en zie ook leuke dingen in sommige nummerborden, zoals iemand die kort geleden een auto van een begrafenisondernemer langs zag komen met als letters in zijn nummerbord "TZT".....

• Like 1
Geplaatst
Op 22-9-2019 om 17:39, Hippe lip zei:

Mooie nummerplaat trouwens, mooie combinatie. Had zelf ook gehoopt op iets dat er 'leuk' uitziet; ik speel graag met taal en zie ook leuke dingen in sommige nummerborden, zoals iemand die kort geleden een auto van een begrafenisondernemer langs zag komen met als letters in zijn nummerbord "TZT".....

Mag idd niet klagen. Had eigenlijk op iets van G-333-GG gehoopt maar dit is ook makkelijk te onthouden ;)

Geplaatst
Op 21-9-2019 om 08:00, Markvh zei:

Deze week mijn E-Niro mogen ophalen en ben gelijk door naar Hoofddorp gereden om die blauw details te laten wrappen. Ben erg blij met het resultaat en snelle service van Wrap Destination!

44BB14D8-B92D-460E-8E6C-853F3E5A6FF7.jpeg

0AABDE37-A4EA-463C-9C76-0FB78DF7C8A7.jpeg

Nice, full black, I like it.

Is de E-Niro nog niet aan model 2020 toe ? De Hybride model 2020 staat al bij de dealer.

Geplaatst
Op 24-9-2019 om 18:56, King Niro zei:

Nice, full black, I like it.

Is de E-Niro nog niet aan model 2020 toe ? De Hybride model 2020 staat al bij de dealer.

Thnx! Had de inspiratie bij jouw Niro opgedaan. 

• Thanks 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...