Jump to content
Wendy BW

Blijft lederlook bekleding mooi?

Recommended Posts

Goedemiddag,

Wij hebben vrijdag een KIA Stonic gekocht. Bij de executiveline krijg je lederlook bekleding. De verkoper liet ons een mapje met lapjes zien. Zag er goed uit. Mijn ouders hebben een Niro. Ik vroeg nog of daar dezelfde bekleding in zat.  Ja zei hij. Daarnaast gaf hij aan dat KIA nooit echte lederen bekleding gebruikt. Dat het eigenlijk altijd nep-leer is van goede kwaliteit. Bij mijn ouders is het mooi, dus wij zijn akkoord gegaan.

Maar nu zie ik in het boekje van de opties dat je wel kunt kiezen voor volledig echt leer of voor gedeeltelijk echt en gedeeltelijk nep.

Ook bij de Niro zie ik nu dat er vanaf de Dynamicplus line echt lederen  bekleding in zit.

Dus wat is het nu? Is het nooit echt? Of kun je wel echt leer kiezen? En is de lederenlook/ nep-leer bekleding van goede kwaliteit? Blijft het mooi?

Ze hadden geen voorbeeld staan in de showroom.

Ik heb de Executive met lederlook. 10 Maanden later 43.000km later, ziet het er nog steeds goed uit. Ik maak het eens per twee weken schoon met een vochtdoekje.

Bij lagere klasses gebruiken ze lederlook, bij duurdere klasses gebruiken ze ook echt leder.

Goedemiddag,
Wij hebben vrijdag een KIA Stonic gekocht. Bij de executiveline krijg je lederlook bekleding. De verkoper liet ons een mapje met lapjes zien. Zag er goed uit. Mijn ouders hebben een Niro. Ik vroeg nog of daar dezelfde bekleding in zat.  Ja zei hij. Daarnaast gaf hij aan dat KIA nooit echte lederen bekleding gebruikt. Dat het eigenlijk altijd nep-leer is van goede kwaliteit. Bij mijn ouders is het mooi, dus wij zijn akkoord gegaan.
Maar nu zie ik in het boekje van de opties dat je wel kunt kiezen voor volledig echt leer of voor gedeeltelijk echt en gedeeltelijk nep.
Ook bij de Niro zie ik nu dat er vanaf de Dynamicplus line echt lederen  bekleding in zit.
Dus wat is het nu? Is het nooit echt? Of kun je wel echt leer kiezen? En is de lederenlook/ nep-leer bekleding van goede kwaliteit? Blijft het mooi?
Ze hadden geen voorbeeld staan in de showroom.
Lederlook blijft mooi. Wel heel heet in de zomer.

Verstuurd vanaf mijn SM-T580 met Tapatalk

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By Maupie
      Goedemorgen, ik heb sinds juli 2019 een picanto gt line met lederen bekleding.  Nu zit er een scheur in me bekleding. Na nog geen 2 jaar ! Is dit iets wat bij jullie bekend is dat het vaker gebeurd ?
    • By Peter kia
      De airco mijn Kia Sorento 3.3 V6 uit 2007 heeft het plotseling begeven.
      Heb bij de garage de airo bij laten vullen, deze was bijna leeg.
      Nu blijkt dat de airco compressor geen stroom krijgt, en dus niet draait en dus niet koelt.
      Iemand enig idee?
      Peter
    • By tokoroko
      Ik heb een kia picanto x line uit 2019
      Er is een tijdje geleden een lekje geconstateerd in de airco en is nu gemaakt.
      Het enige nadeel is als ze aan staat de koude lucht die eruit komt blijft muf ruiken.
      Al verschillende keren terug geweest, dan spuiten ze er een of ander goedje in en een week later is het weer hetzelfde muffe luchtje wat je ruikt.
      Iemand dit ook aan de hand gehad en wilde weten wat er te degen doen is of mogelijk is.
      Met vriendelijke groet Koos. 
    • By Lazers
      Sinds kort eigenaar geworden van een Sorento 2.4 van 2005 met 145000km op de teller!
      Super fijne auto maar helaas blijft het gas vaak hangen.
      Dit is vooral merkbaar wanneer je rustig in de 2e versnelling door de binnenstad probeert te rijden.
      Hij blijft dan vaak rond de 2000 toeren hangen, ook wanneer je de koppeling intrapt.
      Vaak zakt het toerental als je een flinke dat gas geeft.
      Vorige week het gasklephuis schoongemaakt (was niet echt vies) en de veer gesmeerd. Dat heeft even iets geholpen maar het probleem is nu weer helemaal terug.
      Mijn eerste ingeving was om het gasklephuis te vervangen maar ik kan nergens een nieuw exemplaar vinden...
      Heeft iemand een idee?

• By Loek Bongaarts
      Mijn Sportage II (2006) heeft een 2din android radio met de mogelijkheid een achteruitrijcamera aan te sluiten.
      Camera heb in de kentekenverlichting vastgezet. Is er iemand die ervaring heeft met het trekken van de videokabel?
      Onderlangs of boven via de hemel ? Heb wel Kia manuals gevonden op internet maar het loshalen van de bekleding kan ik nergens vinden.
      Bij voorbaat dank
  • Create New...